”آلو
جمعه , فروردین 10 1403
خانه / آلو خشک / خرید عمده آلو خشک بخارایی خورشتی قزوین

خرید عمده آلو خشک بخارایی خورشتی قزوین

خرید عمده آلو خشک آفتابی و بخارایی در شهرهای ایران استقال خوبی می شود. در شهر قزوین قیمت آلو خشک خورشتی که به صورت عمده خرید و فروش می شود، مناسب تر از سایر شهرهای اطراف است. شما می توانید در مطلب زیر با انواع آلو خشک خورشتی عرضه شده در این شهر اطلاع یابید.

این روزها بسیاری از مشتریان حوزه خرید و فروش میوه خشک به دنبال خرید انواع آلو خشک در سبد خرید عمده خود با قیمت ویژه هستند.

جالب اینجاست که سودآوری این حوزه نیز بسیار خوب است. مشتریان برای فروش آلو خشک در شهر خود و یا صادرات آلو خشک به سایر کشورها به سمت این حوزه جذب می شوند.

قیمت آلو خشک در بازار تهران و قزوین

خرید آلو خشک

قیمت آلو خشک در بازار تهران مانند منطقه مولوی مناسب است. این در حالی است که مشتریان این بازار نیز انواع آلو خشک خورشتی را برای این بازار از شهرهای آلو خیز ایران مانند نیشابور، مراغه، آذرشهر و … تهیه می کنند. انواع آلو خشک خورشتی در شهرهای قزوین، اراک، کرج، اصفهان و … با قیمت برابری عرضه می شود.

آلو خورشتی از جمله محبوب ترین چاشنی های خورشت های ایرانی است. شهرهای بسیار زیادی از ایران در زمینه پرورش آلو فعالیت دارند.

اما آنچه موجب رونق بازار پرورش آلو است، تهیه آلو خشک خورشتی است که در شهرهایی مانند قزوین نیز تولید می شود.

خرید آلو خشک در فصول مختلف سال با قیمت های متفاوتی انجام می شود. آلو خشک بخارایی خورشتی را می توان مرغوب ترین آلو خورشتی بازار دانست چرا که طعم بسیار فوق العاده ای دارد.

قیمت آلوچه خشک مراغه

یکی از انواع آلوچه خشک مورد نظر مشتریان، آلوچه سیاه خشک است. سایت بازار آلو ایران با در نظر گرفتن منبع معتبر شرکت میوه جات صنعتی در شهرستان مراغه، آلوچه این منطقه را برای مشتریان خود به سبد موجودی خود افزوده است. قیمت آلوچه خشک مراغه نیز برای انواع زرد و سیاه قابل استعلام است.

آلوچه ها عموماً قیمت پایینتری نسبت به آلو دارند. سایز و قالب یک آلوچه عموماً کمتر از حداقل 20 درصد یک آلو خشک خورشتی است.

از آلوچه برای تولید انواع ترشک و لواشک لیوانی و نایلونی استفاده می شود.

شما می توانید آلوچه خشک تولید شرکت پارس فراور را به صورت عمده با بسته بندی ها 5 کیلوگرم، 10 کیلوگرم و یا کیسه ای خریداری کنید.

خرید آلو خشک

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

چیپس آلو شابلون

قیمت چیپس آلو شابلون خشک

مرجع تخصصی تولید و فروش انواع چیپس میوه خشک پارس فراور در تولید، فروش و …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران