”آلو
جمعه , فروردین 31 1403
خانه / آلو زرد سیاه / آلو تازه در انواع زرد و سیاه

آلو تازه در انواع زرد و سیاه

آلوی تازه میوه ای پرآب و در رنگ های مختلف و ارقام گوناگون است که برای تازه خوری و تهیه انواع ترکیباتی مانند مارمالاد و مربا به کار می آید و در تابستان به مقدار زیاد در رنگ های زرد و سیاه موجود است.
آلو میوه ای تابستانی می باشد که از آن استفاده های فراوانی می شود و می توان با آن انواعی از مربا و لواشک تهیه کرد و تهیه یک مارمالاد خوشمزه از ارقام مناسب آن می تواند تجربه طعم مناسب را برای افراد به همراه داشته باشد. تهیه و تولید مشتقاتی خوشمزه و مناسب از آلو می تواند طرفداران زیادی داشته باشد و ایجاد طعم های مناسب همراه با ترکیباتی از میوه های دیگر نیز برای این امر مناسب است. آلوی تازه به دلیل طعم خاص و آبدار بودن و ویتامین های زیادی که دارد بسیار مورد مصرف به صورت تازه خوری قرار می گیرند و تنوع ارقام آن تنوعی از طرفداران را به دنبال خواهد داشت که میزان خرید این میوه را در تابستان افزایش می دهد.


آلو تازه

آلوی تازه اگر دارای کیفیت بالا باشد و میوه سالم و خوشمزه و به اندازه کافی شیرین باشد برای پذیرایی نیز مناسب است و تنوع رنگی آن سبب اشتها برانگیز شدن این میوه خواهد شد. هر اندازه که مرغوب بودن و مطلوبیت میوه ای مانند آلو بالاتر برود طعم آن مناسب تازه خوری بوده و در انواع مختلف برای تهیه فراورده های مورد نظر کاربرد خواهد داشت.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

فروش آلو سیاه و زرد و کالری آن

آلو سیاه در انواع کیفیت های ترش و شیرین و با خصوصیات منحصر به فردی …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران