”آلو
پنج شنبه , فروردین 9 1403
خانه / دسته‌بندی نشده / آلو تازه و ارقام خورشتی

آلو تازه و ارقام خورشتی

آلوی تازه در ارقام مناسبی یافت می شود و برای انواع خورشت ها و غذاهایی که در آنها از آلو استفاده می شود آلو بخارایی انتخابی مناسب می باشد.
آلوی تازه ارقام گوناگونی دارد و برای خشک کردن نیز می توان از انواع ارقام آلو استفاده کرد و هر اندازه کیفیت این میوه تازه بالاتر می رود محصول نهایی آن نیز باکیفیت می شود و الو خشک حاصل از ان نیز مرغوب تر می شود. می توان انواع آلوی تازه و خشک را برای پخت استفاده کرد اما عموما ارقام آلو زرد به عنوان آلو بخارایی پس از خشک کردن در غذا استفاده می شوند و طعمی مناسب خواهند داشت. مرغوب بودن انواع میوه های تازه ای که از آنها میوه خشک قرار است تهیه شود مهم می باشد و بر کیفیت نهایی میوه خشک حاصل از آن موثر است. انواع آلوی تازه به صورت تازه خوری استفاده می شوند و اغلب از میوه تازه آلو برای غذا استفاده نمی شود.


آلو خورشتی

منظور از آلوی خورشتی ارقامی از آلو می باشد که برای تهیه انواع غذاها از جمله خورشت به کار می رود. می توان طعم های مناسبی از آلوی زرد یا آلو بخارایی را برای استفاده در انواع خورشت تجربه کرد. غذاهای خاص و خوش طعمی از آلوی خشک تهیه می شود آلوی تازه با داشتن خواص مفید و مناسب در تابستان میوه ای پر فروش می باشد.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

خرید عمده آلو مرغوب

آلو مرغوب را می توان به صورت عمده از نمایندگی هایی که مخصوص فروش این …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران