”آلو
سه شنبه , اسفند 29 1402
خانه / آلو ترش / آلو ترش جنگلی خوشمزه

آلو ترش جنگلی خوشمزه

آلو ترش و انواع آلوی جنگلی خوشمزه در طعم های مناسبی که وجود دارد به فروش می رسند و آلو جنگلی ترش دارای طعمی خوب می باشد.
آلو جنگلی یکی از انواع آلوی خوشمزه می باشد که به عنوان میوه ترش معروف می باشد و این میوه مناسب و خوش طعم برای تهیه لواشک و ترشک مناسب می باشد و می توان آلو قرمز را خشک کرد و به صورت مناسبی برای خورشت و غذا و لواشک استفاده کرد. آلو ترش جنگلی خوب و خوشمزه ای که با روش های طبیعی تهیه و تولید می شود و به صورت تیزابی دارای مشتریان خاص خود هستند و با قیمتی خوب در بازار مشتری و مصرف کننده عرضه می گردند. ذائقه هر فردی با نوعی از طعم های مناسب آلو سازگار می باشد و این میوه آلو جنگلی ترش و مناسب در نواحی شمال کشور یافت می شود و در اردیبهشت برداشت می شود.

آلو جنگلی

آلو ترش جنگلی

یکی از مهم ترین ویژگی های که آلو دارد و در انواع آلو جنگلی نیز یافت می شود برخوردار بودن از ویتامین ث می باشد که این ویتامین مهم در این میوه به مقدار فراوانی یافت می شود. رب آلوچه نیز از آلو جنگلی قابل تهیه می باشد و لواشک و آلوچه خشک نیز از موارد کاربردی آلو جنگلی و یا انواع دیگر از آلو می باشد. این میوه باغی و خوب را در اردیبهشت و بهار می توان از نواحی خوب و مناسب خریداری کرد.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

قیمت انواع آلو جنگلی

آلو جنگلی که انواع مختلفی دارد و در طعم های ترش و شیرین در بازار …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران