”آلو
سه شنبه , اردیبهشت 4 1403
خانه / آلو زرد / آلو زرد خوشمزه خشک

آلو زرد خوشمزه خشک

آلو زرد یک رقم از انواع آلوی شیرین می باشد که با داشتن طعم مناسب انتخاب خوبی برای تازه خوری و همین طور خشک کردن است و در غذا و ترشی هم کاربرد دارد.
معمولا بهترین انواع آلوی زرد شیرین برای خشک کردن و اسفاده در غذا مناسب می باشند و انواع آلو را خشک می کنند و در تهیه انواع ترشی های فانتزی نیز با این انواع آلوی خشک استفاده می کنند. مصرف انواع آلو به صورت انتخابی می باشد و آلوی زرد طعم بسیار مناسبی دارد که بیشتر برای خشکبار استفاده می شود. آلوی زرد تازه ای که مرغوب باشد و ویژگی های مناسب کیفی داشته باشد برای خشک کردن نیز مناسب بوده و حاصل آن محصولی مرغوب و خوشمزه می شود. انواع آلوی زرد خشک شده با روش های مختلف که کاملا خشک هستند و یا کمی آبدار می باشند تهیه می شوند. روش های خشک کردن گوناگون امکان تهیه انواع میوه های خشک را برای همگان فراهم آورده است.


آلو زرد خوشمزه

انواع آلو زرد معمولا طعم های شیرین و خوبی دارند و انتخاب نوع آلو بستگی به سلیقه مصرف کننده دارد که کدام نوع از آلو را برای خشک کردن استفاده کند. انواع آلویی که کرم خورده نیستند و سالم هستند ویژگی های خوبی دارند و در استفاده نیز می توان انواع مناسب را برای اهداف مناسب انتخاب کرد. هر نوعی از آلوی خشک و تازه برای خریداری در فصل تابستان به صورت تازه موجود است و خریداری می شود.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

فروش عمده آلو زرد

فروش عمده آلو زرد در ارقام مناسب و باکیفیت به شکل های مختلف و قیمتی …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران