”آلو
سه شنبه , اسفند 29 1402
خانه / آلو آفتابی / انواع آلو سیاه آفتابی

انواع آلو سیاه آفتابی

انواع آلو سیاه و زرد در اقسام آفتابی و یا تیزابی خشک می شوند و در اختیار مصرف کنندگان به صورت خشک و تازه قرار می گیرند. البته انواع دیگری از آلو سیاه مانند آلو بلک استار و یا آلو کهربا نیز هستند که به صورت تازه خوری مورد استفاده قرار می گیرد.
آلو در ارقامی مختلف و به روش های مختلف مصرف می شوند و انواع سیاه آفتابی و یا انواعی که به شکل تیزابی خشک می شوند در بازار مصرف کننده مشتری های خاص خود را دارند. آلوی سیاه تازه مصرف زیادی دارد و نمی توان از خواص مناسب و فراوان این میوه چشم پوشی کرد. انواع آلوی سیاه را در اقصی نقاط کشور با شرایط آب و هوایی سازگار با رویش و پرورش این میوه می توان یافت که طعمی مناسب و دلخواه دارد. برای استفاده از آلوی سیاه معمولا کیفیت این میوه اهمیت زیادی دارد و ریزی و درشتی این میوه و همین طور شیرین بودن و طعم مناسب آن برای مشتری حائز اهمیت می باشد.

انواع آلو سیاه

انواع آلو آفتابی

انواع آلوی سیاه را در آفتاب خشک کرده و به عنوان یک خشکبار خوشمزه مورد استفاده قرار می دهند که اغلب مصرف غذایی هم دارد و برای استفاده از خواص مفید آن می توان این میوه را به مقدار مناسبی استفاده کرد و آلو سیاه خشک شده به روش طبیعی و آفتابی سبب حفظ خواص این میوه می شود و ممکن است در اثر تابش آفتاب تغییر رنگ داشته باشد چون آب خود را به طور کامل از دست می دهد. انواع آلو سیاه آفتابی از بازار قابل خریداری است.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید آلو آفتابی

خرید آلو آفتابی خشک شده با طعم مناسب و انواع باکیفیت به شکل مطلوب با …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران