”آلو
جمعه , اردیبهشت 7 1403
خانه / دسته‌بندی نشده / انواع آلو سیاه و قرمز خشک

انواع آلو سیاه و قرمز خشک

انواع آلو در رنگ ها و ارقام سیاه و قرمز با خواص فراوان وجود دارد و این میوه تابستانی کاربردهای زیادی دارد و تهیه ترشی و مربا از آن امکان پذیر می باشد.
آلوهای سیاه و آلوی زرد همه در یک خانواده قرار می گیرند و همه دارای ارقام مختلف می باشند و ارقام آلو دارای خواص مفیدی می باشند و در انواع سیاه و قرمز دارای طعم های خوبی می باشد. انواع آلو را می توان خشک کرد و به عنوان یک خشکبار خوب استفاده کرد و یا در غذاهای مختلف می توان از انواع این آلوها استفاده کرد و آلوی سیاه و قرمز به صورت انتخابی برای تهیه ترشی و ترشک به کار می روند. انواع ترشی های خوب که از انواع آلو تهیه می شوند طعم ها خوبی دارند و این ترشی های آلوی سیاه و قرمز برای پذیرایی مناسب می باشند و به عنوان یک ترشی خوب و خوشمزه مورد استفاده می باشند و خرید و فروش می شوند و باید در مورد آنها به تولید بهداشتی و مناسب دقت کرد. میوه های تابستانی کاربردهای زیادی برای تهیه مربا و ترشی و فراورده های حاصل از آن دارند.


انواع آلو سیاه

انواع آلو سیاه در ارقام مناسب و جنگلی ترش یافت می شوند و برای تهیه لواشک و محصولات مناسب می توان از آلو سیاه ترش و خوشمزه استفاده کرد. انواع آلو سیاه و قرمز دارای مواد مناسب و ویتامین های مناسب برای جوان سازی و جوان نگهداشتن پوست می باشد. ویتامین های موجود در میوه آلو سبب مصرف مناسب این میوه خواهد شد.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

خرید عمده آلو مرغوب

آلو مرغوب را می توان به صورت عمده از نمایندگی هایی که مخصوص فروش این …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران