”آلو
پنج شنبه , فروردین 9 1403
خانه / آلو کالیفرنیا / تولید آلو کالیفرنیا در ایران

تولید آلو کالیفرنیا در ایران

امروزه با گسترش دانش بشری، اعمال تغییرات ژنتیکی در واریته های محصولات درختی امری امکان پذیر شده است. تولید آلو در ایران نیز امروزه از تنوع بسیار خوبی برخوردار شده است و تنها به تولید ارقام آلو سیاه چون بخارا کفایت نشده، ارقام جدیدی چون آلو کالیفرنیا به خوبی جایگاه جدیدی برای خود کسب می کنند.

تولید ارقام میوه در ایران سابقه طولانی دارد. جایگاه اقلیمی ایران اگرچه غالباً خشک و کم باران است، اما بعضی مناطق در امتداد رشته کوه های البرز و زاگرس که از خاک حاصلخیز و وضعیت آب و هوایی مطلوبی برخوردار هستند جبران کننده تولیدات باغی هستند.

از زمره محصولات میوه ای می توان به انواع ارقام آلو اشاره کرد. یکی از این اراقم با نام آلو کالیفرنیا هر ساله بیش از سال قبل در حال توسعه و فروش بیش از پیش می باشد. تولید این آلو در ایران در مناطقی از استان های سه گانه خراسان، آذربایجان غربی و استان های البرز و قزوین و … انجام می گردد و هر روزه به حجم برداشت این نوع واریته افزوده می گردد.

در بسیاری مناطقی که در آن سال از بارش کمتری برخوردار هستند، مشابه درختان سیب که به آب بیشتری نیاز دارند دچا رافت تولید می شوند؛ در حالیکه در همین مناطق ارقام آلو به خوبی پاسخگوی نیاز بازار هستند. ساختار نهال آلو به گونه ای است که در مقایسه با سایر محصولات با قالب های درشت تر چون سیب و پرتقال به آب کمتر نیز پرورش می یابند.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید بهترین آلو کالیفرنیا

خرید بهترین آلو کالیفرنیا ایران از طریق این سایت می تواند گزینه ی مناسبی برای …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران