”آلو
شنبه , اردیبهشت 1 1403
خانه / دسته‌بندی نشده / تولید انواع آلو و ارقام آن

تولید انواع آلو و ارقام آن

تولید ارقام و گونه های آلو در طعم های مناسب و با کیفیت مناسب در ایران وجود دارد و می توان انواع آلوی قرمز و سیاه و زرد را با توجه به شرایط آب و هوایی مطلوب پرورش داد.
ارقام گوناگون از میوه هیا مختلف وجود دارد و هر اندازه ارقام مناسب از میوه با شرایط مطلوب آب و هوایی پرورش یابند میزان استفاده از آن میوه و فروش آن بیشتر خواهد بود و مشتری های بیشتری نیز خواهد داشت. میوه آلو ارقامی دارد که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند و با شرایط مطلوب در برخی مناطق سازگارتر هستند تا بهتر رشد کنند و میوه حاصل از آنها نیز کیفیت خود را به طور مناسبی حفظ نماید. میوه آلو در شرایط مناسب آب و هوایی آبدارتر و مرغوب تر پرورش می یابد وب رای تازه خوری نیز بسیار مناسب است و ارقام مختلف ممکن است نام های مختلفی داشته باشند و مصارف خاصی نیز برای آنها در نظر گرفته می شود. گونه های مختلف از آلوی ترش و شیرین وجود دارد که کاربرد خود را در شرایط گوناگون حفظ می نمایند.


تولید آلو

تولید انواع آلو به معنای پرورش ارقام مختلف می باشد که تولید انواع آلوی خشک نیز در این زمره قرار می گیرد و انواع آلوی بخارا و تیزابی و انواع دیگر از آلو را می توان نام برد که با مصارف مناسبی قابل استفاده و خریداری می باشند. تولید و پرورش ارقام مناسب با شرایط و اقلیم مناسب و هماهنگ صورت می گیرد و می توان در این مورد به گونه های مناسب و خوش طعم اشاره کرد.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

خرید عمده آلو مرغوب

آلو مرغوب را می توان به صورت عمده از نمایندگی هایی که مخصوص فروش این …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران