”آلو
سه شنبه , اسفند 29 1402
خانه / آلو تیزابی / خریدار عمده آلو تیزابی خرو

خریدار عمده آلو تیزابی خرو

شکر خدا شهر خرو آنقدر آلو تیزابی و آفتابی دارد که یک خریدار بتواند به تهیه عمده آن امیدوار باشد. حجم خرید عمده برای انواع آلو باعث شده است تا مردم شهر خرو نیشابور به صورت کارمزدی برای تولید انواع آلو خورشتی بدون پوست هر ساله اقدام کنند.

قیمت آلو خورشتی تولید شهر خرو و نیشابور به حدی اقتصادی است که بسیاری از خریداران شهرهای تهران، اصفهان، مشهد، تبریز، اصفهان کرمان و … از راه دور و از طریق بازرگانی ها اقدام به خرید نقدی انواع مرغوب آلو خشک کنند. در بیشتر اوقات، این آلو خشک تیزابی بخارا است که از خرو نیشابور درخواست می شود. با اینکه تنوع انواع ارقام آلو در آن منطقه بالا است ولی در برخی مواقع تنها این نوع است که بیشترین حجم خرید را دارد. بسیاری از انواع آلو تیزابی در شهر خرو به صورت عمده از انواع آلو تازه سایر شهرستان ها خریداری و فراوری می شود. روش نگهداری آلو خورشتی نیز به شکلی است که در آن هم از ترکیب تیزابی استفاده می شود و هم از خشک شدن آن در برابر آفتاب استفاده می شود.

آلو خشک تیزابی آلو شوقانی
شاید دلیل این موضوع این باشد که هنوز هم اطلاعات زیادی راجع به انواع مختلف آلو در بین خریداران مختلف وجود ندارد.
برخی مواقع هم خریداران از نگرانی هایی صحبت به میان می آورند که برای فروشندگان آلو خشک خرو، اصلا نگرانی به حساب نمی آید. یکی از آن مسائل این است که آنها از اینکه نتوانند به حجم بالایی از رقم درخواستی دست یابند نگرانند.
مثلا شخصی از آلو بخارا درخواست دارد. درحالی که نمی داند برای خرید چندین تن از این رقم می تواند منتظر بماند یا نه؟!
دغدغه این افراد معمولا از عدم آگاهی آنها است. اگر آنها بدانند که بیشترین تولید آلو بخارا تیزابی و آفتابی در کشور به شهر خرو برمی گردد، به خرید عمده تر از این مقدار نیز امیدوار خواهند بود و تزریق سرمایه خواهند کرد.
این وظیفه هر فروشنده باوجدانی است که بتواند اطلاعات کافی و لازم را به خریداران خود داده، دغدغه های آنان را حل کرده و آنان را به سمت و سوی مسیری رضایت بخش رهنمون دارد.

قیمت آلو بخارا

آیا مصرف آلو خشک تیزابی برای بدن مضر است؟

پرسشی که با پیشرفت این روزهای صنعت تولید برای بسیاری ایجاد می شود این است که آیا مصرف آلو خشک تیزابی به صورت مستمر برای بدن مضر نیست؟ در ساده ترین پاسخ باید بگوییم بله. اما از آنجا که پس از تیزابی کردن آلو و از بین بردن آب میان بافتی میوه آلو بلافاصله در مقادیر قابل توجهی آب آلو را شستشو می دهند، بهتر است که خرید آلو تیزابی را از مراکز معتبر انجام دهید و اگر در میزان دز مصرف ترکیب و محلول تیزاب در فراوری آلو خورشتی دقت نشود، قطعاً طی زمان و مصرف مستمر فراورده های آلو تیزابی می تواند مضراتی برای بدن  داشته باشد.

آلو بخارا

آلو تیزابی به دلیل ظاهر جذابتر به نسبت روش های سنتی آبجوشی بسیار بیشتر مورد پسند بازارهای داخلی شهرهای ایران مانند تهران، تبریز، اصفهان، مشهد و … است. همچنین سایر کشورهای همسایه ایران مانند ترکیه، آذربایجان، هند، پاکستان، استرالیا و … نیز ترجیح می دهند که آلو دودی تیزابی را خریداری کنند که رنگ آوری بهتری دارد.

بسته بندی آلو بخارا و انواع بسته بندی آلو خورشتی

آلو بخارا بسته بندی در سالیان اخیر بسیار شکیلتر شده است. شما امروزه می توانید به راحتی برای سفارشات تناژ خود درخواست بسته بندی آلو خورشتی شکیل ۱۰ کیلوگرمی، بسته بندی ۵۰۰ گرمی آلو، بسته بندی ۱ کیلوگرمی آلو، بسته بندی ۵کیلوگرمی آلو بخارا، بسته بندی آلو خورشتی ۳۰ کیلوگرمی نیز بسته بندی نرمال و اولیه پس از تولید است.

آلو بخارا بسته بندی

تخفیفات پله ای برای خرید عمده آلو تیزابی

امروزه برای مشتریان قدیمی و جدید که برای سفارشات خود بسته به میزان سرمایه ای که جهت پرداخت نقدی در نظر گرفته اند، می توان تخفیفات و آفرهای ویژه ای در نظر گرفت. از جمله بهترین انواع تخفیفات بازرگانی های فروشنده آلو خورشتی، تخفیفاتی است که با توجه به افزایش حجم سفارش مشتریان لحاظ می گردد.

شرایط ارسال رایگان خرید آلو

شرایط ارسال رایگان خرید آلو

شرایط ارسال رایگان خرید آلو در بازرگانی های تخصصی فروش آلو و خشکبار ایران برای بیش از ده تن میسر شده است. شما در فصل تولید انبوه ما که عمدتاً با شروع پاییز است می توانید بهترین انواع آلو خورشتی را برای بیش از ده تن حجم سفارش در شهر خود با قیمت تحویل در مبدا دریافت کنید.

آلو بسته بندی

فروش آلو بخارا تیزابی را در مصارف مختلف پوره گیری، مصرف در رستوران ها و هتل ها، بسته بندی و عرضه فروشگاهی و همچنین انواع آلو آفتابی بخارا را برای مصارف دارویی و درمانی استفاده می کنند.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

آلو تیزابی

فروش عمده آلو تیزابی تازه

آلو تیزابی نوعی آلو خشک شده است که مصارف زیادی در آشپزی دارد. خرید عمده …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران