”آلو
جمعه , فروردین 31 1403
خانه / آلو بخارا / خرید آلو بخارا قیمت مناسب در تهران

خرید آلو بخارا قیمت مناسب در تهران

خرید آلو بخارا قیمت مناسب در تهران به راحتی میسر نیست. این موضوع باعث شده تا در تجارت الکترونیک بسیاری از قیمت های کاذب از بین برود.

امروزه با توسعه تجارت الکترونیک و اعتماد تجار به بازارهای مطمئن الکترونیک باعث شده تا در بعضی حوزه ها بسیاری از قیمت ها شکسته شود.

یکی از مشتری های آلو پس از خرید آلو خشک خورشتی عنوان م یکرد که از چنین قیمتی و تحویل در تهران شگفت زده شده است. ” مشابه آلو خورشتی که از طریق فضای اینترنتی و سایت خریداری کردم را از خشکبار ضیافت به قیمت ۳ برابر می خریدم.”

بازرگانی ها امروزه با اطلاع از سودجویی عده ای به واقع در تلاش هستند محصول خود را به دست نماینده معتبری بسپارند تا با قیمت مناسب و پایین و منصفانه مردم داری را در خط مشی خود داشته باشند تا به زودی در بازارهای جهانی نیز با همین مشی کسب بازار داشته باشند.

آلو بخارا محصولی بسیار پر طرفدار در بازارهای جهانی و ایران محسوب می شود. در تهران ارقام متنوعی از آلو بخارا خشک آفتابی و طلایی فروخته می شوند اما اینکه نامی که به مشتری عنوان می شود واقعیت همان آلو باشد، خداوند عالم است! خرید مطمئن مستلزم خرید از مجموعه ای است که برای خریداران خود جانب انصاف را رعایت کند و به راستی در کسب و کار با رعایت حاشیه سود معقول به آسانی می توان خوش نام شد.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

فروش اینترنتی آلو بخارایی

فروش اینترنتی آلو بخارایی می تواند از طریق سایت های مختلف و با آگاهی مناسب …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران