”آلو
جمعه , فروردین 10 1403
خانه / آلو خراسانی / خرید آلو خرو خراسانی

خرید آلو خرو خراسانی

اگر از عمده کاران بازار میوه و تره بار هستید، باید بدانید خرید آلو خرو خراسانی یکی از پر سودترین محصولات آلویی در ایران است. در حال حاضر بازرگانانی هستند که به صورت مستقیم با کشاورزان خرو در حال خرید ارقام آلو هستند.

آلو خرو خراسان

شهر خرو یکی از جاذبه های گردشگری برای تولید کنندگان محصولات تبدیلی آلو می باشد. از سالیان بسیار دورتر مردمان این منطقه به تولید ارقام آلو تازه و فراوری و تهیه آلو خشک مشغول هستند. کافی است شما در تهیه ارقام آلویی کمی اطلاعات داشته باشید تا بدانید آلو خرو مرغوب ترین آلو بخارا، حسنی، شوغانی و کبرایی را در خود داراست.

خرید آلو خرو

برای داشتن ارقام آلویی باید خرید خوبی داشته باشید و خوب بفروشید. ارتباط تجاری داشتن با تاجران نیشابور که به صورت مستقیم با کشاورزان این مناطق در ارتباط هستند، موجب ارتقا سطح تجاری شما خواهد شد. خرید آلو خرو توسط تجار نیشابور با قیمت بسیار مناسبی انجام می شود.

 

خرید آلو خرو

طی سالیان گذشته یکی از قوی ترین بنگاه های اقتصادی کشاورزی در ایران مبادلات تجاری آلو همین منطقه خرو می باشد. شما با داشتن ارقام مختلفی از آلوهای زرد و سیاه در این مناطق می توانید به طرق مختلفی آن را به فراورده های خوش طعمی چون لواشک، ترشک، آلو خشک و … تبدیل کنید و تجارت های پر سودی از این صنایع تبدیلی کسب کنید.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

خرید عمده آلو مرغوب

آلو مرغوب را می توان به صورت عمده از نمایندگی هایی که مخصوص فروش این …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران