”آلو
جمعه , فروردین 10 1403
خانه / دسته‌بندی نشده / صادرات آلو به پاکستان به صورت مستقیم

صادرات آلو به پاکستان به صورت مستقیم

صادرات آلو به پاکستان از جمله گزینه های بسیار جذاب برای یک بازرگان و تولیدکننده آلو است. از آنجا که مرز مشترک با پاکستان کمک بزرگی است تا بسیاری از مبادلات تجاری از جمله صادرات آلو را بتوان به صورت مستقیم انجام داد؛ از تمام تجار و بازرگانان ایرانی و پاکستانی هر ساله دعوت می شود تا برای بارگیری سفارش خود در محل حضور یابند و یا پس از پرداخت نقدی رقم معامله و هزینه حمل می توانند سفارش خود را در مرز سرباز و میرجاوه ایران تحویل گیرند.

صادرات آلو که سودآوری خوبی نیز برای بازرگانان و تولیدکنندگان دارد موجب رونق بازار سرمایه در این حوزه خواهد شد، بسیاری از تجار هر ساله کشورهایی را برای تجارت آلو در نظر دارند، عمده این کشورها را می توان قطر، امارات، پاکستان، هندوستان، استرالیا و … دانست. صادرات به صورت مستقیم گزینه بسیار جذابی برای یک خریدار است. اما باید بدانید بسیاری از معاملات اولیه عمده در این حوزه بهتر است به شیوه Ex-Work انجام گردد. به این شکل که در تراکنش های اول پرداخت نقدی و برای سفارشات مستمر در طول سال میتوان به انعقاد قرارداد اقدام کرد.

 

 

تنوع بسته بندی فله بصورت کارتن ۱۰، ۲۰ و ۳۰ کیلوگرمی برای تسهیل در نقل و انتقال یک معامله در حجم عمده موجب رونق بازار خرید و فروش است. همچنین امکان شرایط سورتنیگ و دستچین سازی محصول لوکس صادراتی در محل کارگاه و بسته بندی در ظروف پلاستیکی در حجمهای پایینتر قابل انجام است. البته در برخی کشورها مانند امارات متحده عربی خرید آلو در انواع خورشتی بدون بپوست و با پوست انجام می شود به نحوی که انواع آلو طلایی مراغه و آلو خورشتی بدون پوست نیشابور مورد استقبال این کشورهاست.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

خرید عمده آلو مرغوب

آلو مرغوب را می توان به صورت عمده از نمایندگی هایی که مخصوص فروش این …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران