”آلو
جمعه , فروردین 10 1403
خانه / آلو سیاه / فروش انواع ارقام متنوع آلو سیاه تازه

فروش انواع ارقام متنوع آلو سیاه تازه

آیا از انواع ارقام آلو سیاه اطلاعی دارید؟ از تفاوت های این ارقام با یکدیگر چه اطلاعاتی دارید؟ چه اهمیتی دارد که تفاوتهای آلوها را باید بشناسیم؟

آلو سیاه چشم گاوی (Big Blue Plum)

این درخت بعد از ۳ تا ۶ سال به باردهی میرسد. نهال این نوع آلو از ۱۸۴۰ توسط Lansingburgh در نیویورک ایجاد شده است. محصول آن دارای طعم شیرین و شاداب است. جنس آن بسیار سفت و مناسب جهت نگهداری در سردخانه و تهیه کنسانتره و کنسرو می باشد. اواسط پاییز به برداشت می رسد. در دوران گل دهی و شکوفه زنی خود گرد افشان می باشد. حاشیه سود بسیار خوبی جهت انباشت سردخانه ای دارد.

آلو استنلی (Stanley Prune-Plum)

این آلو دارای شکل بیضی شکل است که جهت تهیه آلو خشک دودی و طلایی بسیار خوش عیار می باشد. همچنین نوع آفتابی این آلو خشک را با نام آلو خرمایی می شناسند. در شهرهای قزوین، تهران، خراسان و آذربایجان به برداشت می رسد. رنگ میوه آن بنفش مایل به آبی است و کالیبر میوه متوسط است. این آلو همچنین در مناطق مرطوب شمالی نیز به ثمر مینشیند. به آلو بخارا بسیار شباهت دارد. همین آلو را به نام آلو برقانی نیز خشکبار می کنند. همچنین نهال آن پس از ۳ سال به باردهی می رسد که دارای ویژگی خود تلقیح نیز می باشد.

آلو اطلسی (Spring Satin Plum)

حاصل ترکیب دو نهال آلو و زردآلو می باشد. پوسته بنفش آلو روی گوشت میوه قرمز و طلایی که بافتی بین زردآلو و آلو رار دارد که بسیار شیرین است. سایز نسبتاً بزرگی دارد و دارای کربوهیدرات بالایی است. ساختاری گرد دارد که مناسب آب و هوای شرقی است. بوسیله Byron در گرجستان در سال ۲۰۰۲ تولید شد. کنار این درخت هر نوع آلوی دیگر جهت گرده افشانی مورد نیاز است. بهتر است جهت عرضه در بازار میوه و بصورت تازه خوری استفاده شود.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

قیمت آلو سیاه تازه

قیمت انواع آلو سیاه در تابستان با توجه به ارقام مناسب و کیفیت مطلوب تعیین …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران