”آلو
پنج شنبه , اردیبهشت 6 1403
خانه / آلو سیاه / فروش بهترین انواع ارقام آلو سیاه خوشمزه

فروش بهترین انواع ارقام آلو سیاه خوشمزه

ارقام متنوعی از آلو سیاه را می توان هر ساله در ایران مشاهده کرد. شهرستان برغان در جنوب استان البرز را می توان بهترین تولید کننده این نوع آلو دانست. می توانید بهترین آلوهای این شهرستان را امتحان کنید.

آلو سیاه در واقع واریته های مختلفی دارد که اکثرا دارای طعم شیرینی هستند. البته که به هنگام تهیه خشکبار با پوست به خاطر طعم ترش پوست آن، طعم ملسی پیدا می کند.

ارقام آلو سیاه

ارقام متنوع این آلو در دنیا کاربردهای فراورده زیادی دارد. در صنایع تهیه لواشک و خشکبار و عصاره گیری و کنسانتره سازی و حتی در صنایع شربتهای درمانی مصارف زیادی دارد. چرا که وجود مقادیر زیادی آنتی اکسیدان در این محصول موجب بهبود عملکرد دستگاه گوارش و احساس شادابی می گردد.

ارقام متنوعی از این آلو جون بلک استار، الدرادو و… در ایران وجود دارند. اما رقمی که بیشتر در ایران جا افتاده در واقع انواع کهربایی و برغانی یا همان بلک استار هستند.

این آلوها غالباً رنگ پوست بنفش مایل به آبی دارند. گوشت میوه زرد رنگ مایل به قرمز می باشد. طعم گوشت آن به تنهایی شیرین و پر کاربرد در صنایع شیرینی سازی و تهیه تارت می باشد. واریته الدرادو را می توان بهترین رقم در ایران دانست که بخوبی بازار خرید و فروش دارد.

البته امروزه ارقامی با ماندگاری بالاتری چون آلو آنجلو (آنجلینو) نیز در ایران پرورش می یابند که تمام این ارقام را به آسانی با درگاه های ایمن پرداخت اینترنتی می توانید خرید نمایید.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

قیمت آلو سیاه تازه

قیمت انواع آلو سیاه در تابستان با توجه به ارقام مناسب و کیفیت مطلوب تعیین …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران