”آلو
جمعه , فروردین 10 1403
خانه / آلو بخارا / فروش عمده آلو بخارا

فروش عمده آلو بخارا

فروش عمده آلو بخارا در ایران حاشیه سود بسیار خوبی دارد، بنوعی که بیشتر عمده کاران تولید کننده خشکبار ایران به دنبال ارقام این آلو هستند.

آلو سیاه در ایران ارقا متنوعی دارد. نژادهای اروپایی و آسیایی استنلی، دامسونز، آنجلو و … را می توان از انواع آلو با رنگ پوست سیاه دانست که غالباً دارای رنگ گوشت زرد رنگ مایل به قرمز هستند. البته فارغ از تمامی این اسامی اگر از هر باغدار آلو نام آلو بخارا را بپرسید بر کیفیت آن صحه گذاری می کند.

آلو بخارا ساختار گرد و بافت با فیبر زیادی دارد که در عین حال طعم شیرین آن موجب شده تا صنایع بزرگ ارگانیک کار دنیا نیز از این واریته جهت تهیه ارقام تارت، خشکبار، مربا، کنسانتره و … استفاده کنند. در حال حاضر در ایران از این واریته بیشتر جهت تولید آلو خشک استفاده می شود.

فروش آلو بخارا

فروش آلو بخارا همانند بسیاری دیگر از محصولات کشاورزی درختی تابع عرضه و تقاضای بازار می باشد. در این امر تعیین قیمت مهمترین فاکتور تأثیرگذار است. در فصول تابستان که این آلو برداشت می شود قیمت دست اولی دارد و پس از تبدیل به ارقام خشکبار افزایش قیمت قابل توجهی خواهد داشت. کمای اینکه استقبال عمده در بازار از آلو خشک بخاراست و همین امر موجب مب شود تا خشکبارکارهای ایران به خوبی از منافع مادی و معنوی این حوزه بهره ببرند.

 

فروش آلو بخارا

بازرگانی های ایرانی که ارتباط خوبی با سایر کشورهای منطقه خاورمیانه، اروپا و استرالیا دارند، هر ساله ارقام قابل توجهی از انواع آلو بخارا را برای بنگاه های بازرگانی این کشورها صادرات می کنند. ارتباط مطلوب داشتن با این بازرگانی ها برای هر تأمین کننده ای افزایش سود دو چندانی را در بردارد؛ اگرچه که باید در ارتقا شرایط بسته بندی و خدمات سورتینگ محصول تمرکز بیشتری شود. بازارهای جهانی و رقابت بیشتر در عرضه محصولات آن موجب ارتقا کیفیت فرهنگ تولید می شود.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

آلو بخارا مرغوب

خرید آلو بخارا مرغوب صادراتی ایرانی

چه چیزی باعث می شود تا آلو بخارا از سایر آلوها متمایز شود؟ آیا می …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران