”آلو
جمعه , فروردین 31 1403
خانه / آلو برقان / قیمت آلو برقانی در تهران

قیمت آلو برقانی در تهران

اگر مایل هستید از قیمت آلو برقانی در تهران اطلاع داشته باشید، باید ابتدا حجم مورد نیاز خود را به بازرگانی اعلام بفرمایید تا جهت ارسال سفارش شما برنامه ریزی انجام گردد.

آلو برقانی در ایران طرفداران بسیاری دارد که می توان آن را بکب از بهترین ارقام آلو سیاه دانست. دارای طعم شیرینی است و جهت مصرف در خورشتی های مختلف کاربرد دارد. البته که ته مزه ترش آن نیز طعم لذت بخش ملس را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد.

قیمت آلو برقانی

در تهران اقسام مختلفی از آلو را به صورت تازه می توان خریداری کرد که این کار در میدان مرکزی میوه و تره بار امکان پذیر است. اما برای شما که خریدار عمده حوزه بازار میوه هستید و قصد خرید آلو برقانی به صورت عمده و با قیمت مناسب را دارید باید بدانید تحویل در باغ و سردخانه بعضاً از تحویل در میادین بار اعتبار بیشتری دارد. چرا که شما در خصوص خرید عمده از کشاورز با قیمت بسیار نازلتری به توافق خواهید رسید تا با شخصی که بار بارکن است. قطعاً قیمت آلو برقانی مانند هر محصول تجاری دیگری تابع عرضه و تقاضا در آن سال است. بهتر است قیمت را در هر سال با برقراری یک تماس استعلام داشته باشیم.

 

قیمت آلو برقانی

امروزه بسترهای مناسبی در بازرگانی های بازار میوه محیا شده است که به شما خریداران اجازه می دهد که به صورت مستقیم با کشاورزان معامله کنید. بازرگان بازار میوه سعی در فرهنگ سازی معاملات با قیمت منصفانه و حاشیه سود تعریف شده دارد تا خریدار و کشاورز هر دو نافع این قرارداد باشند.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

قیمت آلو برقانی

قیمت آلو برقانی خشک در بازار

قیمت آلو برقانی در این فروشگاه اینترنتی بسیار مناسب بوده و شما می توانید با …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران