”آلو
پنج شنبه , اردیبهشت 6 1403
خانه / آلو زرد / قیمت آلو زرد در بازار

قیمت آلو زرد در بازار

قیمت آلو زرد در بازار خرید و فروش مناطق مختلف دارای تفاوت هایی می باشد که این تفاوت به جهت کیفیت میوه و نوع خرید و فروش محصول در بازار ها و فروشگاه های مختلف می باشد.
آلو زرد میوه ای با طعم ترش، به شکل گرد و با رنگی زرد می باشد که دارای هسته ای کوچک بوده و این میوه حاوی خواص زیادی می باشد.
قیمت آلو زرد از زمین برداشت تا رسیدن به بازار خرید و فروش توسط افراد و فروشندگان مختلف با نرخ متنوعی عرضه شده و به دست مصرف کنندگان می رسند.
البته خریداران و مشتریان محصول مجبور به تهیه آلو زرد به صورت غیر مستقیم نبوده و می توانند به صورت مستقیم از تولید کنندگان بهترین و مورد پسند ترین انواع میوه آلو را خریداری نمایند.
آلو زرد با فروش بالایی که دارد سود فراوانی را نصیب تولیدکنندگان وتجارت کنندگان این محصول نموده و انواع خشک و تازه آن دارای مصرف بسیار خوب و عالی می باشند.

قیمت آلو زرد

بهترین مناطق تولید آلو زرد در ایران

انواع مختلف آلو زرد در کشور ایران و در مناطق و استان های مختلف از تولید بسیار خوبی برخوردار بوده و دارای فروش بی نظیری می باشند.
از جمله این مناطق و استان ها عبارتند از:

  • تبریز
  • نیشابور
  • اصفهان
  • کرمان
  • آذربایجان غربی
  • سنندج

و بسیاری از استان های دیگر که در برخی از آن ها تولید این میوه بسیار یالا بوده و به صورت عمده توزیع شده و مورد خرید و فروش بسیار خوبی قرار می گیرند.

قیمت آلو زرد

بازار فروش و قیمت آلو زرد تازه در کشور

بازار خرید و فروش پر رونق آلو زرد در ایران بیشتر استان های تولید کننده این میوه می باشد اما در هر صورت می توان از تمامی نقاط کشور آلو زرد را تهیه نموده و مورد استفاده قرار داد.
قیمت آلو زرد در این مراکز فروش نسبت به نوع خرید مشتریان دارای نرخ متفاوتی بوده و در راستای تولید و فروش بیشتر این محصول فروش آن نیز با قیمت ارزان تر و کیفیت بسیار یالا و عالی انجام گرفته است که می توان با خیال آسوده از سالم و ارگانیک بودن میوه آن را مورد استفاده قرار داده و مصرف نمود.

قیمت آلو زرد

فروش انواع آلو در ایران به قیمت تولید

آلو، این میوه تابستانی رنگ ها و طعم های مختلفی از جمله ترش و شیرین داشته و و از بهترین یاغات ایرانی چیده شده و در بهترین مراکز خرید و فروش عرضه می گردند.
آلو اندازه های ریز و درشت بسیار زیادی داشته و هر دو نوع آن ها دارای طعم و کیفیت خوبی می باشند که در بازار خریداران با توجه به سلیقه خود برای خرید این میوه در اندازه های مختلف اقدام می نمایند.
قیمت انواع آلو به قیمت تولید در خرید و فروش مستقیم از تولید کنندگان و یاغداران آلو انجام می گیرد و می توان در مناطق مختلف به صورت حضوری و غیر حضوری به آن ها مراجعه کرده و با قیمت ارزان بهترین نوع آلو را خریداری کرد.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

فروش عمده آلو زرد

فروش عمده آلو زرد در ارقام مناسب و باکیفیت به شکل های مختلف و قیمتی …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران