”آلو
جمعه , فروردین 31 1403
خانه / آلو شابلون / قیمت آلو شابلون مرغوب و ارزان مراغه

قیمت آلو شابلون مرغوب و ارزان مراغه

قیمت آلو شابلون مرغوب و ارزان مراغه را باید از طریق نمایندگی های مستقر در آن شهر پرس و جو کرد. البته که امروزه با گسترش فضاهای تجارت الکترونیک چون سایت ها و شبکه های اجتماعی این کار آسان تر نیز شده است.

آلو شابلون از تیره میوه های تک هسته ای هستند. از نظر مقیاس و اندازه دارای قالب گرید یک هستند و طعم شیرینی دارند. البته که در انواعی پوست ترش آنها به این میوه طعم ترش و شیرینی می دهد. آلو شابلون را معمولاً از ارقام مرغوب محسوب می کنیم چرا که خوش بازار است، خوش قالب است و همچنین ماندگاری بسیار خوبی دارد.

قیمت آلو شابلون مراغه

آلو شابلون مراغه از جمله این آلوهای مرغوب است که یاد کردیم. منطقه مراغه از دیرباز دارای کشاورزان توانمندی است که به خوبی بر پرورش ارقام آلو مانند شابلون همت می ورزند. بازرگانان ما نیز با استقرار در این شهرها به خوبی می دانند که بهترین و مرغوب ترین محصول را در عین قیمت ارزان از کدام کشاورزان باید تهیه کنند.

 

قیمت آلو شابلون

قیمت این ارقام آلو نیز که برداشت خوبی از آنها انجام می شود، تابع کشش بازار میوه و تره بار است، اگرچه که متأسفانه حق العمل کاران منفعت های کلانی از بی سامانی معاملات کشاورزان می برند و بارها را به شیوه امانی به قیمت های بعضاً نامتعارفی نیز می فروشند. البته در تمام دنیا انجام معاملات عمده بازار میوه و تره بار به عهده بازرگانان است که امین خریدار و کشاورز هستند. در حال حاضر بازرگانی های مطرحی نیز در حال رشد این فرهنگ تجاری هستند که ثمره زحمات کشاورزان به ارزش قیمت گذاری و فروخته شوند. شما می توانید از راه های ارتباطی با بازرگانان پارس فراور (Iranfruitmarket سابق) در ارتباط باشید.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

خریدار آلو شابلون

خریدار چیپس آلو شابلون خشک

خریدار آلو شابلون، در دو نوع خشک شده یا چیپس آلو شابلون خشک، محصول موردنیاز …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران