”آلو
جمعه , فروردین 31 1403
خانه / آلو بخارا / قیمت عمده آلو بخارا مرغوب صادراتی

قیمت عمده آلو بخارا مرغوب صادراتی

آیا می دانید چرا جهت صادرات از ارقام آلو بخارا بیشتر استفاده می شود؟ آیا می دانید قیمت گذاری ها به چه حاشیه سودی است؟ و اینکه تفااوت قیمت گذاری ها به چه علت می باشد؟

اولین عاملی که آلو بخارا محبوبترین آلو ایزان شده است این است که می توانید براحتی این آلو را در باغات خود پرورش دهید. در واقع این آلو در باغات ایران بخوبی جا افتاده است و خود را با این اقلیم وفق داده است. همچنین که در برابر سرما و آفت تحمل خوبی دارد. اگرچه که این درخت نیز چون سایر درخت ها در برابر آفتهایی چون ساقه خوار و ریشه خوار می تواند آسیب پذیر باشد. بهتر است قبل از احداث باغات آلو در ایران نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

اما از جهت عیار خشکبار بسیار خوبی که دارد جهت تهیه آلو خشک بسیار مقرون به صرفه است. همچنین با توجه به کالیبر یکدستی که دارد، می تواند بخوبی پاسخگو نیاز مشتریان جهت صادرات باشد. نه زیاد بزرگ و نه زیاد کوچک است.

از آنجا که این آلو را به دو شکل با پوست و بدون پوست فراوری می کنند؛ هزینه تمام دشه آنها نیز متفاوت است. کمای اینکه متأسفانه ارقام متفاوتی را در بازار به نام آلو بخارا به فروش می رسانند. چنانچه قصد خرید آلو بخارا بدون پوست را دارید باید بدانید که طعم شیرینی دارد و بخاطر صرف هزینه پوست گیری نیز کمی دارای قیمت بالاتری با نمونه مشابه با پوست آن است.

انواع آلو ها را می توان در فراوری آلو خشک استفاده کرد اما شناخت تفاوت ها با نگاه دقیق کسانی که شناخت درستی از ساختار هسته و بافت و شکل ظاهر آلو دارند می تواند میسر گردد. اعمتاد شما سرمایه ماست.

اگرچه در هر سال قیمت ها بخاطر شرایط عرضه آن سال متفاوت تعیین می شوند. پس بهتر است اگر از خرید امسال خود مطمئن هستید با ما در ارتباط باشید.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

فروش اینترنتی آلو بخارایی

فروش اینترنتی آلو بخارایی می تواند از طریق سایت های مختلف و با آگاهی مناسب …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران