”آلو
جمعه , فروردین 10 1403
خانه / آلو بخارا / قیمت فروش آلو بخارا مرغوب ایرانی

قیمت فروش آلو بخارا مرغوب ایرانی

چطور می توان مرغوبترین آلو بخارا ایران را در اختیار داشت؟ این سؤال عده زیادی از خریداران است. قیمت آلو بخارا در بازار ایران تابع عوامل متعددی است. شاید بهتر باشد برای تهیه مرغوب ترین نوع آلو حتماً از مراکز معتبر خرید بفرمایید.

ارقام مرغوب آلو در ایران پرورش یافته و برداشت می شوند. این ارقام در انواع طعم های ترش و شیرین و ملس و در رنگهای سیاه و قرمز و زرد و به صورت تازه به بازار میادین تره بار سراسر کشور ارسال می گردند.

بهتر است بدانید بهترین ارقام آلو در ایران کدام هستند.

ارقام آلو گلدن

آلو خوانسار مجلسی
آلو خوانسار مجلسی

این ارقام که عمدتاً دارای طعم شیرین گوشتی و ترش و شیرین با پوست هستند به انواع  یلو اگ، میرابل، فلیور کوین، امرالد که اغلب با نام های داخلی قطره طلا، تخم مرغی لواسانی، آلو طلا، شوغانی، حسنی، عزیزآبادی و … شناخته می شوند.

ارقام آلو سیاه

آلو بخارا نیشابور

این ارقام بیشتر در تولیدات فراورده های تارت و کنسانتره ای کاربرد دارد چرا که معمولاً به نسبت ارقام گلدن از فیبر بیشتری برخوردارند. این ارقام را با نام واریته های آمیگو، خانواده رزاها ( مانند فلیور رزا یا سانتارزا و … )، کینگ کونگ، آنجلینو، بلک رویال، بلک امبر، بلک بیوتی، فریر که با  نام اهی داخلی آنجلو، چشم گاوی، کهربا، اطلسی، غول پاییز، بلک دایموند، دامسونز، بخارا، استنلی، بلک استار، شابلون اختری و … شناخته شده اند.

قیمت این آلو ها با اینکه هر ساله متغیر و تابع عرضه و تقاضا در آن سال از آن واریته هستند؛ باز هم می توان گفت ارقام زرد رنگ جهت عمده کاری خشکبار متوسط قیمت بالاتری دارند، البته برخی ارقام که به وفور تولید می شوند مانند آلو قطره طلا دارای پایینترین قیمت ها هستند. دستچین بودن آلو نیز در قیمت گذاری آن تأثیر دارد.

اگر میخواهید باری را از مسافتی طولانی جابجا کنید پیشنهاد میکنیم با پرداخت اندکی هزینه بیشتر دستچین را خریداری کنید چرا که انواع آلو زرد که سیاه شده و کیفیت ندارند ممکن است در مسافت طولانی دیگر ارقام را نیز تحت تأثیر قرار دهد.

قیمت آلو بخارا هر ساله از متوسط قیمت آلو های سال بالاتر می باشد، چراکه بهترین نوع در تهیه فراورده های آلویی است.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

آلو بخارا مرغوب

خرید آلو بخارا مرغوب صادراتی ایرانی

چه چیزی باعث می شود تا آلو بخارا از سایر آلوها متمایز شود؟ آیا می …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران