”آلو
سه شنبه , فروردین 28 1403
خانه / آلو زرد / قیمت فروش ارزان آلو طلایی ایرانی

قیمت فروش ارزان آلو طلایی ایرانی

آیا به دنبال بهترین آلو با کمترین قیمت هستید؟ اگرچه این خواسته عجیبی است؛ اما با کمی جستجو بیشتر و پیدا کردن عمده کاران این حوزه می توانید به خوبی آلو با کیفیت و با قیمت مناسب تهیه بفرمایید.

آلو تازه

دیده می شود که در شهرهای بزرگ ایران اخنلاف قیمت فاحشی در عرضه انواع آلو طلایی ایرانی دیده می شود. به یاد داشته باشید که آلو تازه هزینه هایی از قبیل تأمین کود و آبگیری سالیانه و هزینه های حرص و … دارد. ضمن اینکه به هنگام جمع آوری بصورت پکینگ های سورت شده و سبدی نیز هزینه دارد. البته بعضی ارقام آلو شابلون و بخارا به صورت واریته های خاص و محبوب در بازار تازه خوری کمتر پیدا می شوند و بیشتر جهت تولید عمده خشکبار کار می شوند. انواع ارقام تازه آلو در فصول مختلف سال ۹۶ چه درخت چین و چه سردخانه ای از هر کیلو ۴۰۰ تومان تا هر کیلو ۶ هزار تومان می باشد. (البته ارقام آلو سردخانه ای بدلیل کرایه سردخانه و کمتر شدن عرضه در زمستان قیمت بالاتری دارند.)

آلو زرد قطره طلا
آلو زرد قطره طلا

آلو خشک

عرف فراوری آلو خشک در ایران به دو نوع دودی و آفتابی می باشد. و همچنین قبل از دودی یا آفتابی کردن نیز به دو شیوه آبجوشی (سنتی) و یا تیزابی برای ترک انداختن پوست آلو و یا حتی پوست گیری انجام می شود. همچنین در بعضی مناطق ایران آلو را نمکی می کنند. آلو پ.ست گیری شده بسیار خواهان آلو خورشتی دارد و در طبخ غذا عالی است. البته عده ای به اشتباه انواع ارقام آلوچه را در خورشت استفاده می کنند که چندان طعم مطلوبی ندارد و تنها ترش مزه است. ارقام آلو شواغانی، حسنی، بخارا، کالیفرنیا، سنقرآبادی و … از ارقام درجه یک آلو خورشتی محسوب می گردند. حاشیه قیمتی انواع ارقام آلوخشک در سال ۹۶ بصورت عمده و در فصول مختلف سال از ۷هزار تومان تا ۲۵ هزارتومان می باشد.

انواع آلو خشک
انواع آلو خشک

قیمت ارفام مختلف آلو

ارقام مختلف آلو تابع رنگ، طعم، عیار و عرضه آن سال می باشد. البته که ارقام مختلفی چون شوغان یا کالیفرنیا یا آنجلو بخاطر هسته جدا بودن در طبخ غذا ویژگی خاص آنها محصوب می گردد که موجب افزایش قیمت آنها نیز می شود. انواع آلو سیاه خشک را در ایران با نام برغان بیشتر می شناسند کمای اینکه آلو طلایی دودی نیز ممکن است از واریته های آلو سیاه بوده باشد.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

آلو بخارا ممتاز

خرید آلو بخارا زرد همدان

خرید آلو بخارا زرد همدان به صورت اینترنی سبب گسترده تر شدن سطح معاملات آن …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران