”آلو
پنج شنبه , فروردین 9 1403
خانه / آلو سیاه / قیمت فروش بهترین آلو سیاه صادراتی

قیمت فروش بهترین آلو سیاه صادراتی

آلو با خواص آنتی اکسیدان بسیار قوی که دارد از سوی سایر کشورهای ذنیا نیز خریداران عمده دارد. از جمله پر منفعت ترین این آلوها ارقام سیاه می باشد. واریته هایی که هم انواع اروپایی و هم انواع آسیایی را شامل می شوند.

واریته های زیادی در دنیا با نام آلو سیاه در ایران شناخته می شوند. در گذشته ارقام بسیار زیادی از آلو را بام ها لاتین میشناختند اما در حال حاضر آلو را به سه دسته کلی آلو آسیایی (ژاپنی)، آلو آمریکایی و آلو اروپایی می شناسند.

آلو سیاه

آلو Friar

Friar Plum
Friar Plum

این آلو دارای پوست بنفش رنگ مایل به سیاه است و دارای بافت گوشت سفید و شیرینی است. هسته به نسبت آلو بسیار کوچکتر است و براحتی جدا می شود. اواسط مرداد ماه و پس از آلو سانتارزا به برداشت می رسد. همچنین بهتر است بر روی سانتارزا پیوند زده شود. از ارقام آلو ژاپنی محسوب می شود.

آلو Black Ambar

Blackamber Plum
Blackamber Plum

این آلو دارای ابعاد بزرگی است و پوست بنفشی رنگی دارد. محصولات آن بزرگ است و از نظر تعداد کم بار است. ازین بار هم در ایران با نام بخارا نیز استفاده می کنند و عیار خشکبار خوبی دارد.

آلو Angelino

angelino
angelino

پوست این آلو قرمز و سیاه می باشد که ویژگی ماندگاری طولانی مدت آن بسیار بارز است. طعم شیرینی دارد و براحتی پوست آن جدا می شود. جهت تهیه فراورده هایی چون برگه پیشنهاد می شود از این واریته خرید بفرمایید.

آلو Royal Diamond , Damsons

Royal Diamond Plum
Royal Diamond Plum

بهترین نوع آلو سیاه که دارای رنگ قرمز مایل به سیاه می باشد. به صورت خوشه ای محصول میدهد. در ایران این نوع واریته را با نام بخارا می شناسند. در ایران بهترین نوع آلو جهت فراوری آلو خورشتی است. ابعاد محصول متوسط و بزرگ می باشد.

واریته های آلو سیاه دیگری نیز چون آلو Late Catalina، آلو Black Beauty و … وجود دارند که بسیار محبوب هستند.

این ارقام جهت مصارف تازه خوری برای کسانی که طبع شیرین پسندی دارند نیز توصیه می شود. و همچنین خشکباری این آلو با پوست اگرچه نمای زیبایی ندارند اما مصارف آجیلی بسیار مفیدی دارند. و همچنین کسانی که از پایین بودن سیستم ایمنی بدن رنج می برند و خیلی زود احساس خستگی می کنند ارقام آلو قرمز و سیاه را بصورت دوره ای مصرف می کنند.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

آلو سیاه خشک شده

قیمت خرید آلو سیاه خشک شده

بسیاری از مردم از آلو سیاه خشک شده و یا آلو بخارا در بسیاری غذاهای …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران