”آلو
پنج شنبه , اردیبهشت 6 1403
خانه / آلو سیاه / مرکز پخش عمده آلو خشک سیاه تبریز

مرکز پخش عمده آلو خشک سیاه تبریز

آیا از خریداران عمده آلو خشک هستید؟ مرکز پخش عمده آلو خشک سیاه تبریز به صورت مقیم در این شهر در خدمت رسانی به شما آمادگی ارائه انواع آلو مرغوب را دارد.

آلو سیاه از بهترین انواع آلو می باشد که برای مصارف فراورده ای اولین گزینه عمده کاران است. ارقام این آلو را می توان در شهرهای عمده آلو ایران در فصل تابستان برداشت و به صورت خشکبار آماده سازی کرد تا در فصول بعدی به صورت عمده ارائه گردد.

آلو سیاه تبریز

تبریز شهر بزرگی است و از پیشه های غالب در این منطقه می توان کشاورزی را نام برد که سعی در برداشت بهترین ارقام محصولات میوه ای و فراورده را دارند.

از جمله این محصولات می توان به آلو سیاه که در مناطق اطراف شهر تبریز برداشت می شود نام برد. ارقامی از آلو دامسونز، استنلی، آنجلو و … ارقام متنوعی از آلو هستند که با کیفیت خوبی برداشت و بیشتر تبدیل به ارقام آلو خشک می شوند. انواع آلو سیاه با هسته و بدون هسته خشک شده در حجم بالا هرساله توسط بازرگانان بازار میوه ایران معامله می شود.

 

آلو سیاه

پخش آلو خشک سیاه

پخش همواره مهمترین عامل در تعیین حاشیه سود منطقی در هر ساختاری است. از آنجا که پخش های زیادی با بازرگانی های معتبری چون پارس فراور ارتباط می گیرند ساختار پخس این مجموعه در حال گسترش می باشد، به طوریکه هر ساله ارقام متنوعی از آلو سیاه خشک از بهترین های پخش های منطقه تبریز است. در صورتی که شهر شما به شهرهایی مانند تبریز نزدیک هستند، می توانید با مراکز پخش ما ارتباط داشته باشید.

 

پخش آلو خشک

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

قیمت آلو سیاه تازه

قیمت انواع آلو سیاه در تابستان با توجه به ارقام مناسب و کیفیت مطلوب تعیین …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران