”آلو
شنبه , اردیبهشت 1 1403
خانه / دسته‌بندی نشده / آلوچه قرمز ترش تازه

آلوچه قرمز ترش تازه

آلوچه قرمز مانند انواع آلو در طعم های ترش موجود می باشد و دارای خواص میوه آلو و از خانواده آلو می باشد و آلوی تازه آن نیز در تابستان یافت می شود.
میوه تازه آلو در انواع مختلف و رنگ های گوناگون میوه ای تابستانی و خوش طعم می باشد که در انواع سبز و قرمز یافت می شود و پرورش انواع مختلف آلو در انواع زرد و قرمز نیاز به مراقبت و شرایط آب و هوایی مناسب برای این میوه دارد. آلوچه قرمز در طعم های ترش طرفداران زیادی دارد و این آلوچه از خانواده آلو می باشد و طعم ترش آن برای استفاده در ترشی و محصولاتی مانند لواشک بسیار مناسب می باشد. فوایدی که میوه آلوچه دارد قابل صرفنظر کردن نیست و می توان انواعی از این میوه را با طعم های مناسبی خریداری کرده و استفاده کرد. طعم مناسب و ویتامین های سرشاری که در انواع میوه آلو از جمله آلوچه قرمز ترش دارد باعث شده که این میوه اهمیت غذایی بالایی داشته باشد و می توان برای کاهش فشار خون نیز از این میوه ترش در حد مناسب استفاده کرد.


آلوچه قرمز تازه

آلوچه قرمز تازه را در تابستان می توان تهیه کرد و این رقم آلوچه بیشتر در شهرهای شمالی یافت می شود و با طعم خوبی که دارد از میوه های مهمی محسوب می شود که فواید آن در محصولات تهیه شده از آن قابل مشاهده و انتقال می باشد. آلوچه قرمز در اندازه های متوسط و ریز وجود دارد و میوه ای است برای علاقمندان به طعم ترش در میوه و داراری ویتامین ث می باشد.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

خرید عمده آلو مرغوب

آلو مرغوب را می توان به صورت عمده از نمایندگی هایی که مخصوص فروش این …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران