”آلو
سه شنبه , اسفند 29 1402
خانه / آلو خشک / فروش آلو خشک رسمی صادراتی نیشابور

فروش آلو خشک رسمی صادراتی نیشابور

فروش آلو خشک رسمی نیشابور را با قیمت فوق العاده آغاز کرده ایم. شما که خریدار عمده انواع آلو خورشتی برای شهری از ایران و یا کشوری جخت صادرات آلو خورشتی هستید هم اکنون اقدام کنید تا بهترین کیفیت را برای شما عرضه کنیم.

فروش آلو خشک بخارا نیشابور

فروش آلو خشک بخارا نیشابور از جمله بهترین آلوهای خورشتی در ایران است. از آلو رسمی نیشابور که با نام صادراتی نیز شناخته شده است، برای فروش استقبال بسیار خوبی از جانب خریداران می شود.

هر موقع از سال که به آلو رسمی صادراتی نیشابور نیاز باشد با برقراری ارتباط با بازرگانی های معتبر که به صورت تخصصی در حوزه آلو خشک و تولید آلو خورشتی فعالیت دارند می توانید برای دریافت انواع آلو فراوری شده خورشتی اقدام به معامله کنید.

فروش آلو بخارا نیشابور

آلو صادراتی نیشابور

آلو صادراتی نیشابور را در بسته بندی های شرینک شده محکم و جذابی برای مشتریان آماده سازی کرده ایم. خرید انواع آلو نیشابور در آمار صادرات آلو خشک خورشتی کمک بسیار شایانی به اقتصاد است.

آلو خشک صادراتی

انواع آلو خشک صادراتی ذیل را برای شما ارائه میکنیم تا کیفیت را خود برای یکبار امتحان کنید و تا یک عمر مستمر همکاری کنید:

  • آلو بخارا طلایی
  • آلو حاج حسنی
  • آلو کبرایی
  • آلو طرقبه زرد
  • آلو کالیفرنیا
  • آلو طلا
  • آلو برقانی
  • آلو بخارا تیزابی
  • آلو شوقانی سوپر
  • آلو بدون هسته اخته شده

فروش آلو خشک

همچنین محصولات دیگری از انواع آلو قابل تأمین است. انواعی از پوره آلو، کنسانتره آلو، اسلایس آلو شابلون و… محصولات دیگری هستند که در پارس فراور تجارت عمده می شوند.

آلو بخارا خشک وکیوم شده

مشتریان گرامی که دارای شرکت تولید و پکینگ خشکبار و عرضه در فروشگاه های مواد غذایی هستند، می توانند برای خرید آلو بخارا خشک وکیوم شده به صورت سفارشی اقدام به عقد قرارداد کنند.

شرکت پارس فراور آلو بخارا خشک را در بسته بندی وزنی مد نظر شما با کیفیت ویژه و خاصی آماده سازی و عرضه می کند.

فروش آلو خشک در این شرکت برای رقابت سایر همکاران نیز در نظر گرفته می شود. نمایندگان پخش خشکبار شهر شما می توانند با کارشناسان فروش و بازرگانی ارتباط بگیرند.

آلو بخارا خشک نیشابور در کارگاه مقیم شرکت پارس فراور در این شهرستان با کیفیت صادراتی و همچنین قابلیت عرضه در تمامی شهرهای ایران را داراست.

این سایت اینترنتی جهت خرید اینترنتی آلو بخارا درجه یک مشتریان در سراسر ایران راه اندازی شده و خدمت گزار کسبه عزیز می باشد.

قیمت آلو آفتابی و دودی این شرکت برای مشتریان گرامی به صورت مجزا و با توجه به واریته های آلو ارائه می شود. قیمت الو بخارای نیشابور در شرکت پارس فراور با توجه به سفارشات صادراتی خرید آلو خشک بسیار مناسب همکاران بازار داخلی نیز می باشد.

فروش آلو خشک

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

آلو بخارا مرغوب

خرید آلو بخارا مرغوب صادراتی ایرانی

چه چیزی باعث می شود تا آلو بخارا از سایر آلوها متمایز شود؟ آیا می …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران