”آلو
سه شنبه , اسفند 29 1402
خانه / آلو سیاه / خواص آلو سیاه تازه

خواص آلو سیاه تازه

آلو سیاه از جمله انواعی از آلو می باشد که در نقاط خاصی از کشور با شرایط آب و هوایی خاصی رویش دارد و می توان آن را به صورت تازه و خشک مصرف کرد.
ارقام مختلفی از آلو وجود دارد که آلوهای سیاه نیز جز آنها می باشد و آلوی زرد و آلوی وحشی نیز از ارقام مختلف آلو با خواص مفید می باشد. آلوی سیاه برای رویش نیاز به شرتیط آب و هوایی مخصوص خود دارد و این رقم از آلو خواص خود را مانند انواع دیگر آلو دارد. ویتامین ث در آلو سیاه مانند آلو زرد موجود می باشد و آنتی اکسیدان ها نیز در آلوی سیاه مانند ارقام دیگر آلو موجود است . سبب طراوت دهی به پوست می شود. آلو سیاه را مانند آلوی زرد و ارقام دیگر از میوه ها می توان به روش صنعتی یا به صورت طبیعی در زیر آفتاب خشک کرد و از خشک آن برای تهیه غذا و یا در خورشت استفاده کرد و به عنوان خشکبار نیز کاربرد دارد.

خرید آلو سیاه

آلو سیاه را به صورت تازه در فصل تابستان و به صورت خشک در همه فصول می توان یافت و خرید و فروش آلو سیاه مانند ارقام دیگر به صورت سفارش مجازی و یا حضوری امکان پذیر می باشد. ارقام آلو همه دارای فواید زیادی برای بدن و سلامتی بدن می باشند و بهتر است که به عنوان یکی از منایع غذایی مفید جز برنامه غذایی روزانه قرار بگیرند.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

آلو سیاه خشک شده

قیمت خرید آلو سیاه خشک شده

بسیاری از مردم از آلو سیاه خشک شده و یا آلو بخارا در بسیاری غذاهای …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران