”آلو
سه شنبه , اسفند 29 1402
خانه / آلو بخارا / خرید آلو بخارا مرغوب صادراتی ایرانی

خرید آلو بخارا مرغوب صادراتی ایرانی

چه چیزی باعث می شود تا آلو بخارا از سایر آلوها متمایز شود؟ آیا می دانید آلو بخارا بیشتر جهت چه مصارفی کاربرد دارد؟ و اینکه آیا آلو بخارا نامهای دیگری نیز دارد؟

 

وجه تمایز آلو بخارا چیست؟

آلو بخارا آلویی است که از دیرباز و زمانیکه هنوز ارقام دیگر واریته های آلو توسعه نیافته بودند مورد بهره برداری بشریت جهت مصارف فراورده قرار می گرفت. این آلو دارای ظاهری با رنگ بنفش و شمایلی بیضی شکل است. بافت آن ماندگاری بسیار خوبی دارد. عیار فراوری آن بسیار بالاست بنوعی که می توان این آلو را مقرون به صرفه ترین و سودآورترین آلو جهت تهیه آلو خورشتی دانست. البته در تهیه خشکبار به شیوه آفتابی رنگ سیاهتری بخود می گیرد در صورتیکه نوع دودی آن که با اکسید گوگرد تهیه می شود رنگ طلایی دارد.

مصارف آلو بخارا

عده ای معتقدند چون در ساخت این واریته کمتر اصلاحات ژنتیکی انجام شده است جهت مصارف دارویی و درمانی مفیدتر از سایر واریته هاست که من به چنین نظراتی انتقاد دارم؛ چراکه آلو در تمام ارقام دارای مقادیر زیادی آهن، آنتی اکسیدان و پتاسیم است که همگی جهت مصرف افرادی که کهنسال هستند و یا زود دچار خستگی می شوند توصیه می شود. همچنین در نوعی فراوری با پوست این آلو (از نوع آلو استنلی) که به آلو خرمایی نیز شهرت دارد بسیار جهت تهیه خشکبار آجیلی استفاده می شود که در فصول سرد سال طعم لذت بخشی را به شما هدیه می کند.

نامهای آلو بخارا

اسامی جدیدی که با تغییرات ژنتیکی بوجود آمده اند چون آلو استنلی نیز همان کیفیت را در بر دارند کمای اینکه فقط جهت تحمل های سرما و گرما و یا مبارزه با آفات تغییراتی در آنها اعمال می شود. از این ارقام با نام های مشابه زیاد هستند که اغلب با پایه بذری همین آلو بخارا هستند.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

فروش اینترنتی آلو بخارایی

فروش اینترنتی آلو بخارایی می تواند از طریق سایت های مختلف و با آگاهی مناسب …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران