”آلو
جمعه , فروردین 31 1403
خانه / آلو جنگلی / ارقام آلو قرمز جنگلی

ارقام آلو قرمز جنگلی

ارقام مختلف آلو با طعم های مختلفی وجود دارند و آلو قرمز جنگلی از انواعی از آلو می باشد که در ارقام مناسب کیفیتی مطلوب و خوب خواهد داشت.
انواع آلو قرمز و یا ارقام دیگر از آلو با کیفیت مختلف و میوه هایی با خصوصیات گوناگون وجود دارد که می توان انواعی از آلو را با داشتن میوه های مناسبی تهیه کرد. ارقام آلوی خوب و خوش طعم با کیفیت میوه های مناسب دارای قیمتی مشخص می باشند و هر رقم از این میوه در اندازه مناسب میوه ارائه می شود. میوه آلو دارای انواع قرمز و زرد رنگ می باشد که اگر به صورت خوب پرورش پیدا کند در نهایت میوه هایی سالم و درشت خواهد داشت و از هر گونه زذگی و آفت محافظت خواهد شد. میوه آلوی خوب و خوش طعم در انواع مختلف با روش های مختلفی پرورس یافته و نهال های گوناگون از این میوه دارای میوه هایی متفاوت خواهند بود.


ارقام آلو قرمز


ارقام آلو قرمز با میوه مناسبی وجود دارند و از خصوصیات میوه های مناسب داشتن میوه های درشت و گوشتی و آبدارتر می باشد به خصوص در انواع آلو این خصوصیت زیاد به چشم می خورد. انواع آلوی خوب و خوش طعم در انواع آلو جنگلی یافت می شوند و طعم ترش این میوه سبب پرطرفدار شدن آن برای تهیه محصولاتی مانند ترشک و لواشک شده است.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

قیمت انواع آلو جنگلی

آلو جنگلی که انواع مختلفی دارد و در طعم های ترش و شیرین در بازار …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران