”آلو
جمعه , اردیبهشت 7 1403
خانه / آلو خشک / خرید انواع آلو خشک بخارا

خرید انواع آلو خشک بخارا

آلو خشک بخارا در انواع مختلف در بازار ها خرید و فروش می شود. افرادی که قصد تهیه این محصولات را دارند می توانند از خدمات گسترده ای در سراسر کشور مان بهره مند شوند.
آلو را وقتی در بازار های کشور مان می خواهیم خریداری کنیم با محصولات مختلفی مواجه می شویم که هر کدام از آن ها ویژگی های خاصی را دارا می باشند.

آلو خشک بخارا

آشنایی با فراورده های آلو

آلو از جمله میوه های پر طرفدار در بازار های کشور ما است که در فصل تابستان از باغات میوه شهر های نیشابور، یزد، مراغه، همدان و تویسرکان قابل برداشت می باشد. این محصولات را در بازار های کشور مان می توان در نمونه های مختلفی یافت کرد که از نظر رنگ با همدیگر تفاوت دارند. اما در این جا جهت تکمیل اطلاعات می خواهیم به بیان فراورده های آلو بپردازیم که به قرار زیر است:

  • آلوخشک بخارا
  • ترشک آلو
  • مربای آلو
  • کنسانتره آلو
  • کمپوت آلو

آلو خشک بخارا

انواع آلو خشک بخارا

در میان انواع مختلف فراورده ها که برای میوه آلو بیان کردیم آلو خشک بخارا بیشتر از همه توانسته است مشتریان را به خود جلب کند. این محصولات را نیز در بازار ها می توان در درجه های کیفی متفاوت تهیه کرد که سبب ایجاد تنوع در رنج قیمت ها می شود. اما در این جا می خواهیم برای شما که قصد خرید آلو های خشک بهرایی را دارید انواع مختلف شان را ذکر کنیم که به قرار زیر است:

  • آلو بخارا طلایی
  • آلو بخارا سیاه
  • آلو بخارا قرمز
  • آلو بخارا زرد

آلو خشک بخارا

خرید آلو خشک بخارا

آلو خشک بخارا از جهات مختلفی مورد توجه مشتریان قرار می گیرد. از جمله این موارد مصارف پزشکی است که در طب سنتی نظر پزشکان را به خود جلب کرده است. محصولات مورد نظر با توجه به بازار هایی که دارند در شهر های مختلفی از کشور مان خرید فروش می شوند که راهکار های متعددی برای انجام معاملات ارائه می گردد. در ادامه مطلب می خواهیم روش های خرید را ذکر کنیم که به قرار زیر است:

بازار آلو خشک

آلو های خشک بخارا در کشور ما دارای بازار فروش بسیار عالی است که در زمره خشکبار های پر طرفدار قرار ممی گیرد. محصولات مورد نظر را در بازار های کشور مان می توان به دو شیوه فله و بسته بندی تهیه کرد که اغلب محصولات بسته بندی شده مورد توجه مشتریان قرار می گیرند. زیرا افراد در مورد محصولات غذایی به رعایت نکات بهداشتی اهمیت بسیار می دهند.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

چیپس آلو شابلون

قیمت چیپس آلو شابلون خشک

مرجع تخصصی تولید و فروش انواع چیپس میوه خشک پارس فراور در تولید، فروش و …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران