”آلو
پنج شنبه , اردیبهشت 6 1403
خانه / آلو بخارا / فروشگاه خرید اینترنتی آلو بخارا ایرانی

فروشگاه خرید اینترنتی آلو بخارا ایرانی

آیا می توان ارقام میوه را از طریق اینترنت خرید کرد؟ آیا از میان میوه ها آلو را نیز می توان خرید کرد؟ آیا برای خرید عمده آلو بخارا شرایط پرداخت نقدی است؟

از آنجا که از طریق اینترنت کسب بازارهای جهانی بسیار تسهیل شده است؛ بر آن شدیم تا با داشتن مجموعه ای از سایت ها در فضای مجازی نیز به انجام معاملات بصورت عمده اقدام کنیم. ارقام متنوعی از تمامی آلوها بر روی سایت موجود هستند که همگی از نمونه های واقعی و موجودی های باغات بازرگانی ما می باشند. محصولاتی کاملاً داخلی در جهت حمایت از تولید ملی برای شما در دسترس قرار گرفته اند.

آلو بخارا بخاطر محبوبیت بسیاری که در بین خشکبارسازان دارد بسیار بازار خوبی دارد. این ارقام از باغات سراسر استان های شرقی و غربی و مرکزی ایران تهیه می شوند و در دسترس شما قرار می گیرند. از آنجا که قصد داریم واسطه های زیاد بازار میوه را در فروش دخیل نکنیم بستری را مهیا ساخته ایم تا به آسانی و با تماس یک شماره بصورت مستقیم با مدیریت فروش بهترین ارقام آلو ایران ارتباط برقرار کنید.

از آنجا که سود بسیار اندکی در نظر گرفته ایم و به دنبال افزایش حجم معاملات هستیم شرایط پرداخت و تسویه کامل در مبدأ را بنا نهاده ایم. عزیزانی که تمایل به آغاز همکاری دارند می توانند با حضور نمایندگان ما در سراسر ایران اقدام به بازدید از باغات کنند. همچنین امکانات سردخانه ای در شهرها موجب تسهیل در حفظ در محل شده است.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

فروش اینترنتی آلو بخارایی

فروش اینترنتی آلو بخارایی می تواند از طریق سایت های مختلف و با آگاهی مناسب …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران