”آلو
پنج شنبه , اردیبهشت 6 1403
خانه / آلو استنلی / فروش بهترین آلو خرمایی بجنورد

فروش بهترین آلو خرمایی بجنورد

شما خریدار گرامی که قصد خرید آلو دارید؛ آیا از انواع واریته های آن اطلاع دارید؟ یکی از بهترین انواع آلو سیاه در ایران را به خاطر شکل ظاهری آن با نام آلو خرمایی میشناسیم که نام لاتین آن استنلی است. هر ساله مقادیر زیادی از این آلو در ایران تولید می گردد که به دلیل گستردگی باغات تولید کننده آن در سراسر کشور نیاز به شناسایی آن توسط کارشناسان مطلع حوزه محصولات کشاورزی و صنایع وابسته است.

باید بدانید در دنیا تا به امروز بالغ بر ۱۲۰۰ واریته مختلف از نهال آلو پرورش و به برداشت محصول رسیده اند. که هر کدام دارای نامهای لاتین و محلی مختلفی هستند. برای آنکه بتوانیم بهترین کیفیت را داشته باشیم ابتدا باید خواسته خود را بخوبی بشناسیم. آلو را برای تازه خوری در ظرف میوه می خواهیم یا می خواهیم از آن به عنوان صنایع وابسته کشاورزی مانند لواشک، آلو خشک، قیسی و … استفاده مینمایید. به یاد داشته باشید که ما با داشتن تیمی تخصصی و کارشناسی شما را در جهت رسیدن به نیازهایتان راهنمایی خواهیم کرد.

فروش آلو خرمایی درجه یک

آلو استنلی از نظر ظاهر گرد و دارای رنگ بنفش مایل به آبی است؛ که شباهت زیادی به آلو بخارا دارد. اگرچه این آلو را با پوست خشک کرده و به نام آلو خرمایی در ظروف آجیل در فصول مختلف سال می توان مشاهده کرد. چنان که آلو بخارا معمولا در پروسه ای پوست گیری شده و بصورت طلایی خشک می شوند که بسیار مورد استقبال رستوران داران و مصارف داخل خورشتی است. این آلو در استانهای خراسان، آذربایجان غربی و شرقی، قزوین و زنجان پرورش می یابند. از خوردن هسته این آلو خودداری کنید چرا که از تقطیر مواد موجود در هسته آن اسید سیانیدریک بدست می آید.

فروش آلو استنلی یا آلو خرمایی بصورت کاملاً تخصصی در ایران و در مجموعه ما انجام می گردد. پس به یاد داشته باشید مورد مصرف خود را بشناسید و سپس با ما جهت مشاوره نهایی و خرید تماس بگیرید.

 

فروش آلو خرمایی

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

قیمت انواع آلو استنلی

قیمت انواع آلو استنلی که یکی از ارقام آلو است که میوه ای گرد و …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران