”آلو
پنج شنبه , فروردین 9 1403
خانه / آلو سانتاروزا / فروش بهترین آلو سانتاروزا مراغه

فروش بهترین آلو سانتاروزا مراغه

فروش بهترین آلو سانتاروزا مراغه در انواع دستچین، سورت شده و فله برای سایر شهرهای ایران و همچنین سفارشات صادرات به سایر کشورها در حال حاضر انجام می شود. داشتن کیفیت متفاوت انواع ارقام این آلو موجب رضایت مشتریان است.

آلو سانتاروزا یکی از ارقام آلو قرمز در ایران می باشد که در سالیان اخیر حجم بسیاری از آن در حال پرورش و برداشت می باشد. این آلو به خاطر سایز و قالب متوسط و کوچکی که دارد هم مناسب بازارهای تازه خوری میوه و همچنین بازارهای تهیه فراورده های آلویی است.

در تهیه انواع آلو خشک و ترشک از این آلو بسیار استفاده می شود. شیوه های آفتاب خشک و همچنین تیزابی به تهیه فراورده های خوش طعم و عامه پسند کمک کرده است. از آنجا که قیمت ارقام تازه آن نیز بسیار مناسب است، ارقام آلو خشک آن نیز در مقایسه با سایر ارقام مشابه بسیار مناسب تهیه فراورده های آلویی است. داشتن طعم ترش و شیرین موجب شده است تا عده ای با ذائقه های خاص از این محصول استقبال کنند.

مراغه از جمله شهرهایی است که با داشتن شرایط آب و هوایی معتدل و همچنین اقلیم و خاک حاصلخیز بسیار مناسب برای کشت انواع میوه های درختی است. سالیان زیادی است که کشاورزان این مناطق ارقام بسیار خوبی از آلو سیاه شابلون و قرمز سانتاروزا را پرورش می دهند. برای خرید عمده ارقام این آلو ارتباط با بازرگانی ها بسیار مهم بوده و حجم های سفارشات بیشتر را برای شما امکان پذیر می کند.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

آلو سانتاروزا

فروش آلو سانتاروزا لواشکی سال ۹۷

فروش آلو سانتاروزا با فرا رسیدن فصل بهار سال ۹۷ که از انواع واریته های …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران