”آلو
جمعه , فروردین 10 1403
خانه / آلو خورشتی / قیمت خرید آلو خورشتی خشک در بازار

قیمت خرید آلو خورشتی خشک در بازار

قیمت خرید آلو خورشتی خشک در بازار دارای نوساناتی است که به این دلیل باید برای اطلاع از آن قیمت را به طور روزانه بررسی کنیم. برای خرید آلو خورشتی برای پخش عمده در شهر خود حتماً این مطلب را دنبال کنید.

خرید آلو‌ خورشتی از تولیدکنندگان

خرید آلو خورشتی 

خرید آلو خورشتی برای بسیاری از تولیدکنندگان که به نیت رونق تولید خود شروع به کار کرده اند، اهمیت دارد. پارس فراور شرکتی است که بهترین آلو خورشتی خشک را برای مشتریان با بسته بندی های بسیار شکیلی ارائه می کند.

قیمت آلو خشک خورشتی

خرید آلو خورشتی

قیمت آلو خشک خورشتی نیز مثلاً برای آلو بخارا خشک، با توجه به میزان قیمت آلو تازه آن محاسبه می شود. علاوه بر آن هزینه های جاری کارگاه تولیدی و همچنین میزان سود تولیدکننده آلو خورشتی به مشتری اعلام می شود.

اگر سری به سایت های اینترنتی زده باشید می بینید که تولیدکنندگان  انواع آلوهای خورشتی را به صورت آنلاین به فروش می رسانند و این موجب مشغله ی کمتر و صرفه جویی در زمان برای آنها شده است،از طرفی برای تولید کنندگان خواب سرمایه بوجود نمی آید و سریع می توانند محصولات تولیدی خود را به اقصا نقاط ایران به فروش برسانند.

 مراکز پخش آلو خورشتی

 خرید آلو خورشتی

آلوهای خورشتی معمولا برای کاربرد های مختلف غذایی بیشترین استفاده را دارند.

این آلوها از تنوعات بالایی برخوردار هستند که برای تهیه آن باید به مراکز فروش انواع خشکبار مراجعه کرده و انواع این آلوها را در آنجا مشاهده کنید.

تنوع بالای این آلوها موجب شده که مشتریان برای انتخاب دست بازتری داشته و با توجه به ضایقه آلوی خورشتی مناسب را انتخاب کنند.

برخی از مراکز فروش این افزودنی خوراکی را به صورت خرده و برخی به صورت عمده به فروش می رسانند که این موضوع موجب تاثیر در قیمت خرید این آلوها می شود.

 آلو خورشتی و سلامت استخوان ها

بعد قبل

 خرید آلو خورشتی | آلو خورشتی
 خرید آلو خورشتی | آلو خورشتی
 خرید آلو خورشتی | آلو خورشتی
بعد قبل

آلوهای خورشتی برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که از فواید آن می توان به تقویت استخوان ها اشاره کرد به خصوص در زمانی که خانم ها در دوره ی یائسگی می باشند.

از این رو توصیه شده برای پیشگیری از پوکی استخوان مورد استفاده قرار بگیرد.

این آلو با داشتن ترکیب بور درون خود می تواند استخوان ها را محافظت کند و همچنین در امر استخوان سازی مشارکت داشته باشد و تراکم استخوان ها را افزایش دهد.

خرید آلو خورشتی

قیمت آلو خورشتی در تهران به صورت عمده

قیمت آلو خورشتی در تهران چقدر است؟ آیا به دنبال خرید با ارزانترین نرخ آلو بخارا در بازار تهران هستید؟ بهترین راه برای خرید قیمت مناسب انواع آلو خشک چه راهی میتواند باشد؟
سؤالات متداولی که خریداران آلو خورشتی در شهر تهران با آن موجه هستند.
پاسخ شما عمده کار خشکبار در تهران را با تجربه و دانش اینگونه می دهیم که طرف حساب شما شرکت میوه جات صنعتی پارس فراور است و بی تعریف ادعا می کنیم که یکبار برای حداقل 50 کیلوگرم آلو خشک را خرید کنید و کیفیت را خودتان ببینید.

قیمت آلو بخارا آفتابی

آلو بخارا آفتابی در دید عده خاصی از مردم بیشتر مورد توجه و اهمیت از نظر سلامت است. قیمت آلو بخارا آفتابی نیز معمولاً بالاتر از انواع دودی آن است.

اما شاید جالب باشد بدانید که آلو خشک دودی نیز زیر آفتاب خشک می شود؛ اما برای ماندگاری طولانی مدت تر به آن پوشش سولفید داده می شود.

دز مصرف گوگرد در انواع آلو خشک دودی مطابق با حد مجاز استاندارد حداکثر 2000 ppm است.

خرید آلو خورشتی

شرکت میوه جات صنعتی پارس فراور با برندهای مد نظر مشتریان در محل کارگاه به صورت سفارشی نیز اقدام به تولید و بسته بندی آلو خشک آفتابی می کند.

شما مشتری عزیز که برای برند خود به دنبال کسب اعتبار هستید می توانید با واحد فروش و بازرگانی ارتباط بگیرید و از مصطفی رشیدی قیمت روز آلو خشک آفتابی را در انواع موجود استعلام نمایید.

همچنین جهت عقد قرارداد تولید سفارشی با تهیه فرمت قرارداد فی ما بین و اخذ 30 درصد پیش پرداخت تولید آلو خشک برای شما آغاز می شود و با توجه به میزان سفارش آلو خشک در بهترین زمان ممکن تهیه و ارسال می شود.

قیمت عمده آلو بخارا نیشابور با توجه به مالکیت کارگاه شرکت پارس فراور در این منطقه بسیار پایین و رقابتی است که عامل رشد چشمگیر این شرکت در دهه اخیر بوده است.

بسته بندی های نرمال تولیدی شرکت پارس فراور در نایلن های ده کیلوگرمی و 5 کیلوگرمی است.

جهت سفارشات خرید آلو خشک سایر شهرها بسته بندی آلو خشک کارتنی در نظر گرفته می شود:

  • بسته بندی کارتنی 5 کیلوگرمی آلو خشک
  • بسته بندی کارتنی 10 کیلوگرمی آلو خشک
  • بسته بندی کارتنی 20 کیلوگرمی آلو خشک
  • بسته بندی کارتنی 30 کیلوگرمی آلو خشک
  • بسته بندی کاسه ای گرمی 750 گرمی آلو خشک
  • بسته بندی کاسه ای گرمی 500 گرمی آلو خشک

خرید اینترنتی آلو بخارا پارس فراور

شاید برای شما کسبه معتبر و قدیمی بازار خشکبار خرید نقدی آلو خشک عجیب باشد.

اما باید بدانید شرکت پارس فراور با مقیاس معاملات جهانی به شیوه نرمال تجارت جهانی با صدور پیش فاکتور برای مشتریان در هر حجمی از خرید آلو خشک مشتریان خدمت گزار است.

خرید آلو خورشتی

خرید و فروش نقدی آلو خشک مزیتی است در ثبات قیمت ها و اینکه مدت و اعتباری با قیمت بالاتر کار انجام شود در این روش حذف می شود.

با این حال جهت رفاه حال مشتریان عمده کار شرکت پارس فراور برای سفارشات بیش از 5 تن به صورت پیش پرداخت 50 درصدی و ارسال بار برای مشتری با بارنامه به نام شرکت پارس فراور اقدام به همکاری متقابل می کند.

فروش آلو بخارا در بازار تهران و کلان شهرها

فروش آلو بخارا در بازار سهم بیش از 60 درصدی حجم فروش انواع آلو خشک را دارد.

قیمت آلو بخارا در بازار با توجه به حجم کار متفاوت است. بعنوان مثال خرید آلو خشک بیش از 5 تن با تخفیف ویژه برای تاجر خریدار عزیز همراه است.

این در حالی است که برای سفارشات خرید آلو خشک کمتر از یک تن معمولاً قیمت عمده بدون تخفیف در نظر گرفته می شود و برای حجم های نزدیک به یک تن با پرداخت نیمی از کرایه حمل برای مشتریان عزیز در نظر گرفته می شود.

قیمت آلو بخارا تازه تعیین کننده قیمت نهایی فروش آلو خشک

عوامل مختلفی در تعیین قیمت آلو خشک تأثیر گزارند که پیشتر نیز یادآوری کرده ایم:

  • هزینه تولید آلو خشک
  • قیمت آلو بخارا تازه
  • هزینه های سربار تولید آلو خشک
  • هزینه بسته بندی آلو خشک
  • هزینه های ارسال آلو بخارا تازه از سایر شهرها به کارگاه تولیدی

اما به راستی مهمترین عامل در تعیین قیمت آلو خشک همان قیمت آلو بخارا تازه است.

خرید آلو خورشتی

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

بهترین قیمت آلو بخارا خورشتی خرو نیشابور

بهترین قیمت آلو بخارا خورشتی، طرقبه ای و ارقام دیگر خرو نیشابور چیست؟ کدام فروشنده …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران