”آلو
پنج شنبه , فروردین 9 1403
خانه / آلو خشک / قیمت روز انواع آلو خشک نیشابور

قیمت روز انواع آلو خشک نیشابور

آیا می دانید آلو خشک نیشابور یکی از ارقام خشکبار مطرح صادراتی ایران می باشد که هرساله مقادیر بسیاری از آن برای ارسال به سایر کشور ها خرید و فروش می گردد.

نیشابور شهری است بسیار زیبا با آب و هوایی خوب و مناسب جهت تولید انواع گوناگون محصولات باغی آلو از قبیل آلو بخارا، آلو سیاه و آلو زرد که هر کدام از آنها درجه اهمیت بسیار بالایی برای باغداران این شهر دارند.

آلو خشک نیشابور یکی از اقلام خشکبارهایی است که نمونه های صادراتی زیادی از آن به کشور های دیگر همسایه و همچنین روسیه و اروپا در مقدار بالا خرید گردیده و ارسال می شود. بسیاری از افراد هستند که از راه های ارتباطی مختلف با کشور های دیگر مراوده کاری در زمینه ارسال انواع میوه تازه و خشک دارند و یکی از محصولاتی که خرید صادراتی آن را به تناوب انجام می دهند آلو خشک نیشابور می باشد.

خرید آلو خشک نیشابور

آلو از جمله میوه هایی است که در شهر نیشابور از زمان های قدیم به خوبی پرورش یافته  و توانسته در بین میوه های صادراتی جایگاه ویژه ای برای خود به دست بیاورد و هر ساله مقادیر زیادی از این میوه به صورت خشک و تازه برای ارسال به کشور های دیگر که بازار خرید خبی دارند؛ خرید می گردد.

خرید آلو خشک مخصوص شهر نیشابور را، علاوه بر اینکه از باغداران و فروشندگان این شهر و روستاهایش می توانید انجام دهید؛ از مراکز خرید و فروش انواع میوه خشک در شهر های خود نیز می توانید تهیه نمایید.

ولی اگر قصد این را دارید که آلو خشک را به عنوان میوه خشک صادراتی به دیگر کشور ها ارسال نمایید برای اینکه قیمت تمام شده برای شما داشته باشد؛ بهترین راه حل این است که به صورت مستقیم با باغداران شهر نیشابور ارتباط برقرار نمایید تا هم از کیفیت میوه ای که خرید می نمایید خیالتان راحت باشد و هم با قیمت بسیار مناسب تری آن را خرید فرمایید. بازرگانان مقیم در این شهرستان به شما در این ارتباط سودمند کمک خواهند کرد.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

آلو خشک شیرین

فروش آلو خشک شیرین

فروش آلو خشک شیرین برای چه مصارفی در بازار صورت می گیرد؟ فروش به صورت …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران