”آلو
سه شنبه , اردیبهشت 4 1403
خانه / دسته‌بندی نشده / میوه آلو و انواع خشک آن

میوه آلو و انواع خشک آن

میوه آلو در انواع مختلف تازه و خشک با ارقام مختلفی از آن که به صورت خشک به فروش می رسد موجود بوده و هر یک خواص منحصر بفردی دارند.
برای بهره بردن از خواص هر میوه ای باید آن را در فصل مناسبی که وجود دارد با مقدار مناسب خریداری و استفاده کنید. اما در برخی از فصول میوه تازه موجود نمی باشد و با پایان فصل رویش و برداشت برخی میوه ها را تنها می توان با انواع خشک از آن میوه جایگزین کرد. میوه های خشک طعم بسیار مناسبی دارند و اگر با رعایت نکات بهداشتی خشک شده باشند و تمیزی و سلامت میوه حفظ شده باشد برای سلامتی بسیار مفید می باشند. ارقام آلو را در انواع خشک و تازه آن می توان خریداری کرد. آلوهای خشک با هر نوعی که باشند برای دستگاه گوارش مفید می باشند و از این رو برای افرادی که مشکل در دستگاه گوارش و همین طور یبوست دارند مناسب است.


میوه آلو

آلو میوه ای است که اگر به طور کامل رسیده باشد طعمی شیرین و دلچسب خواهد داشت و ارقام آن را می توان با توجه به میزان شیرینی و نوع مورد نظر خریداری کرد. در تابستان تنوع در فروش این میوه بالا بوده و مدت زیادی قابل تهیه است و خیلی زود تمام نمی شود اما به هر حال هر میوه ای فصلی مناسب دارد که بهتر است همان موقع تهیه شود.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

خرید عمده آلو مرغوب

آلو مرغوب را می توان به صورت عمده از نمایندگی هایی که مخصوص فروش این …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران