”آلو
سه شنبه , اسفند 29 1402
خانه / آلو بخارا / قیمت خرید آلو بخارا تازه

قیمت خرید آلو بخارا تازه

آلو بخارا از انواع واریته های محبوب آلو ایران و جهان می باشد. هر ساله عده زیادی جهت خرید انواع مرغوب این الو اقدام به خرید می کنند. چرا که در واقع به نوعی برند در میان مردم جا افتاده است.

قیمت آلو بخارا در بازار تهران و مراکز استان ها

خرید آلو بخارا

قیمت آلو بخارا در بازار تهران و سایر مراکز استان ها متفاوت است. اما پارس فراور مجموعه ای است که محصولات فراورده های آلو خشک خود را با قیمت پخش یکسان در اختیار نمایندگان قرار می دهد.

قیمت آلو بخارا تازه نیشابور

شهرستان نیشابور به پایتخت آلو ایران شهرت دارد. این شهرستان در دشت نیشابور واقع شده است و موجب می شود تمام آلو تولیدی در این منطقه مناسب تولید آلو خشک بخارا باشد. قیمت آلو بخارا تازه یکی از مهمترین فاکتورها در تعیین قیمت آلو بخارا خشک است.

قیمت انواع آلو بخارا آفتابی و دودی

خرید آلو بخارا

قیمت انواع آلو بخارا با نام آلو آفتابی و دودی متفاوت شناخته می شود. این در حالی است که قیمت آلو بخارا در بازار تنها تابع این دو نوع نیست. برخی انواع آلو دیگر که با نام آلو بخارا به اشتباه شناخته شده اند را بهتر بشناسید:

  • آلو شوقانی
  • آلو حاج حسنی
  • آلو کبرایی
  • آلو طرقبه
  • آلو رسمی

قیمت آلو بخارا در مشهد

خرید آلو بخارا

خرید اینترنتی آلو بخارا پارس فراور

خرید اینترنتی آلو بخارا پارس فراور برای بسیاری از مشتریان داخلی و همچنین صادرکنندگان گزینه مطلوبی است. تنوع بسته بندی، کیفیت محصول آلو خشک دستچین و سورت شده و پذیرش انجام امور گمرک ویژگی های آلو خشک پارس فراور است.

غلط یا درست عده ای تصورشان از آلو بخارا آلو خشک خورشتی است. اما بد نیست بدانید که آلو تازه بخارا دارای رنگ بنفش مایل به آبی است. در نام لاتین این واریته ها از ارقامی که با نام بخارا می شناسیم با نام های استنلی، بلو دمسان (Prunus insititia)، و فرانسوی می شناسیم.

اگرچه این واریته از آلو به نام آلوهای آسیایی شناخته شده است؛ اما در سالیان اخیر د رآمریکا و اروپا بخوبی توسعه یافته است. از آنجا که قامت درخت کوتاه و جمع آوری میوه آن آسان است، د رحیاط منازل نیز گزینه مناسبی است.

خرید آلو بخارا

محصول آلو بخارا اگر با پوست و به شیوه آب جوشی خشک شود طعم ترش و شیرینی پیدا می کند. اما اگر پوست گیری شود و خشک شود خواه آفتابی خواه دودی؛ دارای طعم شیرینی است که با نام آلو خورشتی میشناسیم.

اگرچه که در نوع طلایی رنگ زردی دارد، اما باز هم کمی سرخی گوشت این آلو را می توان تشخیص داد. اما ارقام آلو طلایی (Golden) که به آلو شوغان نیز شهرت دارد پس از تهیه آلو دودی رنگ زردتری دارد. از این جهت قیمت گذاری ها تابع استفاده از نوع واریته آلو مصرفی می باشد.

پس جهت خرید با قیمت مقرون به صرفه داشتن دانش شناخت و تشخیص واریته ها لازم است. تیم فنی کارشناسان ما در کنار شما هستند تا به نیاز شما پاسخ دهند. آلو تازه را به قیمت بخرید تا بهترین سودآوری را در تهیه فراورده تجربه کنید.

خرید آلو بخارا

برای خرید آلو بخارا در حجم عمده برای شما نیز قطعاً قیمت یکی از مهمترین فاکتورهاست. شرکت پارس فراور قابلیت استعلام لحظه ای را برای انواع آلو خشک این شرکت فراهم کرده است. قیمت آلو بخارا در این سایت از بازرگانی شرکت پارس فراور در هر لحظه که خرید دارید انجام می شود.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

فروش اینترنتی آلو بخارایی

فروش اینترنتی آلو بخارایی می تواند از طریق سایت های مختلف و با آگاهی مناسب …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران