”آلو
سه شنبه , اسفند 29 1402
خانه / آلو بخارا / آلو خشک تیزابی بخارا صادراتی قیمت مناسب

آلو خشک تیزابی بخارا صادراتی قیمت مناسب

آلو خشک تیزابی در ایران از انواع آلو خوشنام و خوش طعمی است که این شهرت تا بازارهای جهانی سایر کشورها مانند هندوستان و پاکستان نیز رسیده است. از این جهت آلو بخارایی را تولیدکنندگان به روش تیزابی برای خرید صادراتی با قیمت مناسب و بسته بندی شکیل قابلیت آماده سازی دارند. بازار آلو خشک بخارایی در شهرستان هایی مانند نیشابور، مشهد و … که بزرگترین تولیدکنندگان آلو خورشتی خشک خستند بسیار داغ و جذاب است. هر ساله تاجران سایر کشورها مایل هستند تا به صورت عمده و بدون واسطه یا با واسطه کمتر آلو بخارا خرید کنند.

خرید آلو بخارا

تحقیقات تیم توسعه صادرات بازرگانی پارس فراور نشان می دهد که تاجران پاکستانی علی رغم فروش آلو خورشتی بخارا در کشور خود به نوعی واسطه تجارت با هند نیز هستند. همچنین تاجران هندی نیز جدا از سفارشات کشور خود واسطه کشورهای توسعه یافته اروپایی برای خرید آلو سورت شده و دستچین با بسته بندی شکیل هستند. مشتریان صادراتی که در حوزه بازار آلو ایران فعالیت دارند بیشترین حجم سفارشات خود را برای انواع آلو خورشتی زرد در حوزه حاشیه خلیج فارس و پاکستان و هندوستان دارند.

البته بازارهای روسیه، اوکراین و … نیز هستند که انواع آلو خشک تیزابی مراغه، و بیشتر انواع آلو سیاه با طعم شیرین را مورد پسند ذاعقه خود می دانند و از طریق سایت شرکتی بازار آلو ایران به آشنایی و ارتباط تجاری خود با پارس فراور اقدام می کنند.

منبع: سایت آلو خشک ایران

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

آلو بخارا مرغوب

خرید آلو بخارا مرغوب صادراتی ایرانی

چه چیزی باعث می شود تا آلو بخارا از سایر آلوها متمایز شود؟ آیا می …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران