”آلو
جمعه , فروردین 10 1403
خانه / آلو نیشابور / آلو بخارا خشک شیرین نیشابور

آلو بخارا خشک شیرین نیشابور

آلو بخارا خشک نیشابور از ارقام آلو خشکباری است که در ایران و جهان طرفداران بسیاری دارد. تجارت آلو بخارا نیشابور را می توان این روزها یکی از حوزه های تجاری سودمند دانست.

نیشابور قدیمی ترین تولید کننده آلو بخارا خشک ایران محسوب می شود. برای مردم مناطق روستایی و شهری این شهرستان مصرف آلو یکی از عادات همیشگی محسوب می شود. اما قصد ما از بیان این مطالب صرفاً بیان خواص و فواید این آلو نیست. چرا که امروزه عده بسیاری از خواص شگفت انگیز آلو بخارا در حفظ سلامت دستگاه گوارش اطلاع دارند.

تجارت آلو بخارا برای مردم شهرستان نیشابور از دیرباز یکی از حوزه های سودمند محسوب می شده است. مردم در سایر شهرستان های استان خراسان نیز با الگوبرداری از دقت کشاورزان شهرستان نیشابور تلاش کردند تا این تولید را به صورت بومی در مناطق خود انجام دهند.

بیشترین مصرف آلو بخارا خشک برای مصارف خورشتی در ایران مصرف می شود. امروزه طب سنتی نیز به اهمیت مصارف درمانی این آلو نیز به مراتب اشاره می کند.

در دوران بارداری بانوان عزیز می توانند با مصرف ۲ تا ۳ عدد آلو تازه از استحکام ساختار استخوانی بدن خود اطمینان حاصل کنند، همچنین به هنگام تولد نوزاد مصارف مستمر آلو بر راحتی در زایمانی طبیعی کمک می کند.

تاجرانی که قصد تجارت در اراقم آلو بخارا را دارند، باید بدانند پر فروش ترین آلو در ایران ارقام تازه و خشکباری آلو بخارا می باشد. اگر محصولات کشاورزان به بازرگانی های توانمندی که مشتریان داخلی و خارجی بسیاری دارند به خوبی عرضه گردد، قطعاً موجب بهبود شرایط بازار و تراکنش های مالی این حوزه می گردد.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

خرید عمده آلو نیشابور

آلو نیشابور نیز از انواع آلو است که در کیفیت خوب برای فروش به مشتریان …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران