”آلو
سه شنبه , اسفند 29 1402
خانه / آلو خورشتی / عرضه انواع آلو خورشتی

عرضه انواع آلو خورشتی

عرضه انواعی از آلو برای مصارف خورشتی می تواند با قیمت های مختلفی صورت بگیرد و طعم و کیفیت مختلف برای آن وجود دارد. اما در کنار قیمت، خرید آلو خشک از مرجع تولید و فروش آلو خشک تخصصی اطمینان دیگری است.

عرضه و فروش انواع آلو با طعم های مختلفی وجود دارد که ارقام گوناگونی از آلو را شامل می شود که هر کدام دارای مصارف متعددی می باشند. انواع آلوی خورشتی به شکل های مختلف عرضه می شود که هر کدام با سلیقه یکی از مشتریان متناسب می باشد و می توان انواع مختلفی از آلو را برای فروش در نظر گرفت.

انواع آلو خشک

انواع آلو خشک

در تولید آلو خشک از انواع آلو قطره طلا، آلو سانترزا، انواع آلو شابلون، آلو برقانی، آلو بخارا و بسیاری دیگر از نژادهای آلو اسفاده می شود.

در بین این انواع آلو بخارا بسیار مشهور است. برای بعضی این سؤال پیش می آید که آلو بخارا مال کجاست. واژه بخارا نشان دهنده موقعیت جغرافیایی این نژاد در منطقه خراسان فعلی است.

دشت شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی در حال حاضر بزرگترین منطقه جغرافیایی در تولید با بیشترین حجم آلو بخارا است.

عکس آلو بخارا تازه را که ببینید شاید تعجب کنید که همین آلو تبدیل به آلو خشک خورشتی می شود؟! پس چرا آن سیاه و این زرد است؟!

آلو بخارا تازه را پس از چیدن از درخت پوست گیری و سپس در مقابل نور خورشید به صورت آلو آفتابی خشک و یا آلو خشک دودی تولید می کنند.

قیمت آلو خورشتی

انواع آلو خشک

در مورد آلو خورشتی و انواع آن می شود ساعت ها و حتی روزها حرف زد و نوشت. اما آنچه برای مشتریان و خریداران آلو خورشتی اهمیت دارد، قیمت آلو خورشتی است. قیمت آلو بخارا تازه مهمترین عامل در تعیین قیمت تمام شده آلو خورشتی در انواع مختلف آن است.

آلو خشک را در دسته بندی کلی زیر می توان تقسیم بندی کرد:

  • آلو سیاه خشک
  • آلو زرد خشک
  • آلو قرمز خشک
  • آلو سبز خشک (آلوچه)

یک خریدار آلو به چه چیزی جز قیمت اهمیت می دهد؟ شاید در اولین خرید از یک عرضه کننده جدید قیمت شرط باشد، اما پس از خرید کیفیت آلو خورشتی خشک بیشتر اهمیت پیدا می کند و شاید حتی منجر به تغییر تأمین کننده نیز بشود.

بنابراین مشتریان پارس فراور بدلیل نگرش و خط مشی رعایت کیفیت آلو خشک تولیدی در این مجموعه همیشگی می شوند. وقتی یک خریدار به کارشناسان بازرگانی این شرکت تماس می گیرند و می پرسند الو بخارا کیلویی چند است؟

کارشناسان با دید مشورتی به مشتریان قیمت می دهند چرا که ما مجموعه ای با هدف فروش آلو خشک سفارشی هستیم.

انواع آلو بخارا

انواع آلو خشک

انواع آلو بخارا آیا از نوع نهال آنها شناسایی می شوند؟ بله می تواند از این راه قابل شناسایی باشد. آیا قیمت نهال الو بخارا در تعیین قیمت آلو بخارا خشک خورشتی نیز تأثیرگزار است؟ بله می تواند تأثیرگزار باشد.

آلو بخارا تازه با اینکه میوه بسیار غنی از کلسیم و پتاسیم و … است اما به دلیل عیار فراوری بسیار بالا آن در تولید آلو خشک خورشتی بیشترین مصرف را دارد. در لفظ عامیانه به اشتباه آلو بخارا را انواع آلو دودی طلایی رنگ می دانند و دلیل آن شاید تصور بخار گوگرد دادن به آلو است.

قیمت آلو بخارا در بازار تهران، مشهد و شهرهای پر جمعیت دیگر بر اساس استقبال مشتریان و توسط نمایندگان پخش آلو خشک پارس فراور تعیین می شوند.

بعنوان مثال شاید آلو شوقانی خورشتی در شیراز بسیار طرفدار داشته باشد در حالی که در شهر کرج قیمت آلو حاج حسنی بالاتر به فروش برسد.

وقتی مشتری ها برای خرید در سال جدید اقدام به کسب اطلاعات از طریق اینترنت می کنند، سایت های شرکت پارس فراور در حوزه آلو و آلو خشک بهترین راهنما هستند. آخرین قیمت آلو بخارا بازار را در لحظه می توان از طریق تماس با کارشناسان بازرگانی استعلام کرد.

قیمت آلو بخارا در بازار

انواع آلو خشک

استعلام قیمت آلو بخارا در بازار به صورت حضوری آخرین راه برای یک خرید آسان است. اما وقتی صحبت از خرید و فروش عمده آلو خشک باشد، با حس اعتمادی که به مجموعه ای متخصص باشد؛ پارس فراور بهترین قیمت آلو بخارا در بازار شهر شما را تعیین می کند.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

بهترین قیمت آلو بخارا خورشتی خرو نیشابور

بهترین قیمت آلو بخارا خورشتی، طرقبه ای و ارقام دیگر خرو نیشابور چیست؟ کدام فروشنده …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران