”آلو
جمعه , فروردین 31 1403
خانه / آلو جنگلی / آلو سیاه جنگلی ترش

آلو سیاه جنگلی ترش

آلو جنگلی با ارقام و طعم های مختلف و مناسب طرفداران خود را حفظ کرده اند و آلو سیاه جنگلی ترش نیز در این بین برای خرید موجود می باشد.
انواع آلو جنگلی و آلو سیاه ترش با طعم های مناسبی وجود دارند می توان این آلوی خوب و خوش طعم را با کیفیت مناسبی خریداری نمود. میزان کیفیتی که میوه های مختلف از قبیل آلو دارند به نحوه کاشت و رشد مطلوب و مراقبت مناسب از آنها برمی گردد و به هر میزان که از میوه در هنگام رشد مراقبت شود در نهایت یک میوه مناسب و خوب حاصل می شود. میوه آلو سیاه ترش و یا میوه های آلو در ارقام مناسب و ترش مزه که به جنگلی معروف هستند همه از خانواده آلو بوده و خواص و فواید مناسب خود را حفظ کرده اند. مصرف آلو سیاه جنگلی هم مانند انواع دیگری از آلو به صورت مطلوب و مناسب می باشد.


آلو سیاه ترش


معمولا از انواع آلو سیاه و یا آلو جنگلی طعم ترش انتظار می رود و برای این که این میوه با طعمی مناسب در اختیار قرار بگیرد و طعمی مناسب داشته باشد در تهیه محصولات مختلف به کار می رود. طعم های ترش و خوب برای میوه های مختلفی نظیر آلو می تواند در نهایت محصولاتی خوب را به همراه داشته باشد و آلو سیاه ترش برای تهیه و تولید ترشی نیز انتخابی مناسب می باشد.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

قیمت انواع آلو جنگلی

آلو جنگلی که انواع مختلفی دارد و در طعم های ترش و شیرین در بازار …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران