”آلو
پنج شنبه , اردیبهشت 6 1403
خانه / آلو قطره طلا / آلو قطره طلا تازه و خشک

آلو قطره طلا تازه و خشک

آلو قطره طلا که از انواع آلو با نام ها و ارقام مختلف است، در سراسر کشور پرورش می یابد که برای تازه خوری و خشک کردن و استفاده در انواع غذا مناسب می باشند.
انواعی از آلو با ارقام و گونه های مختلف به صور مختلفی نام گذاری شده و شناخته می شوند و انواع مختلف آلو کاربردهای مختلفی دارند و با داشتن تنوع در طعم می توان برای مصارف گوناگون از بین آنها یکی را که مناسب تر است انتخاب کرد. آلوی قطره طلا نوعی آلوی زرد است که آبدار بوده و شیرین و در فصل تابستان می توان آن را به راحتی پیدا کرده و خریداری کرد. آلوی قطره طلا برای خشک کردن نیز مناسب است و بدون پوست عموما برای تهیه آلو بخارای خشک مورد مصرف قرار می گرد و بیشتر در انواع غذا استفاده می شود. البته با توجه به سلیقه و مزاج هر شخصی می توان از آلوی خشک سیاه و انواع دیگر نیز استفاده غذایی کرد و بهره لازم را از ویتامین ها و مواد موجود در این میوه تازه و خشک برد. آلو قطره طلا اکر باکیفیت باشد و در شرایط مناسبی پرورش یابد می تواند گزینه خوبی برای خرید و استفاده باشد.

آلو قطره طلا

آلو قطره طلا

آلو را می توان در نقاط مختلفی از کشور با در نظر گرفتن اقلیم های متفاوت پرورش آن به طور مناسبی پرورش داد و از میوه های تازه و مطلوبی که حاصل می گردد برای تهیه خشکبار و یا انواع محصولات مثل لواشک و مربا و غیره بهره برد. خرید و فروش آلوی قطره طلا مانند ارقام دیگر آلو با تنوع زیاد در فصل مناسب وجود خواهد داشت.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

قیمت انواع آلو قطره طلا

قیمت انواع آلو قطره طلای خوب و خوشمزه با کیفیت مناسب به شکل های مختلفی …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران