”آلو
سه شنبه , اردیبهشت 4 1403
خانه / آلو بخارا / بازار فروش عمده آلو بخارا

بازار فروش عمده آلو بخارا

فروش آلو بخارا در ایران از تقاضای بسیار خوبی برخوردار است. در اینکه چرا آلو بخارا بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد فقط از بابت ویژگی های این آلو نیست.

تمامی آلوها از مقادیر قابل توجهی پتاسیم و آنتی اکسیدان و ویتامین C برخوردار هستند. پس چرا آلو بخارا تا این حد مورد استقبال است؟

در پاسخ این پرسش باید گفت این آلو از قدیمی ترین آلوهایی است که توسط عمده کاران به انواع فراورده های خشکباری تبدیل شد. از آنجا که عیار بالایی در خشکبار دارد نیز بیشتر مورد استقبال واقع شده است. این میوه از نظر سایز در کالیبر متوسط و بزرگ می باشد. عده ای به اشتباه آلو بخارا را با هر نوع آلویی یکی میدانند. آلویی که طلایی رنگ است را بخارا نمی نامیم، این آلو دودی است. اگرچه که استقبال آلو دودی طلایی در ایران و جهان بیشتر است سایر واریته های آلو که حتی رنگ سیاه و یا قرمز نیز دارند را با اکسید گوگرد تبدیل به طلایی می کنند. (مطابق با قوانین سازمان ملی استاندارد ایران تا حد مجاز تعریف شده ای گوگرد بر انواع خشکبار نظیر کشمش، آلو، هلو و … مجاز است.)

بازار فروش آلو بخارا از این جهت در اختیار ماست تا بتوانیم در فراوری عمده خشکبار ایران سهم کوچکی داشته باشیم. پس هر نوع آلویی را به نام آلو بخارا قبول نکنید. تیم کارشناسی ما بخوبی در کنار شما هستند تا واقعیت را در اختیار شما قرار دهیم.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

آلو بخارا مرغوب

خرید آلو بخارا مرغوب صادراتی ایرانی

چه چیزی باعث می شود تا آلو بخارا از سایر آلوها متمایز شود؟ آیا می …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران