”آلو
سه شنبه , اسفند 29 1402
خانه / آلو تیزابی / فروش عمده آلو تیزابی تازه

فروش عمده آلو تیزابی تازه

آلو تیزابی نوعی آلو خشک شده است که مصارف زیادی در آشپزی دارد. خرید عمده آلو از طریق مراکز عمده فروشی امکان پذیر است. تولید این مدل آلو خشک شده فرایند مخصوص به خود را دارد.

 

آلو تیزابی، آلو خشک فراوری شده است که به وسیله تیزاب به صورت خشک شده تولید می شود.طرز تهیه این مدل آلو کاملا بهداشتی است و مصرف آن برای سلامتی نیز مفید می باشد.

آلو تیزابی

شرایط نگه داری آلو تیزابی

شرایط نگه داری آلو خشک شرط لازم وضروری برای ماندگاری بیشتر این محصول است.برای نگه داری مواد غذایی از جمله خشکبار باید بهترین شرایط فراهم شود تا سلامتی خود انسان نیز در خطر نیفتد.انواع آلو خشک از نوع تیزابی و معمولی باید در جای خشک وخنک نگه داری شود.
بهترین راه برای نگه داری آلو خشک، کاغذهای پاکتی است زیرا این مدل کاغذها رطوبت اضافی میوه خشک شده را می گیرند وباعث می شوند آلو های خشک شده برای مدت زمان زیادی مورد استفاده قرار بگیرند.اگر آلو های خشک شده را در فریزر یخچال نگه داری می کنید، بهتر است از ظروف دربسته استفاده کنید تا فاسد نشوند.

آلو تیزابی

انواع آلو تیزابی در بازار

آلو خشک در پخت انواع خورشت استفاده می شود.انواع آلو خشک به دودسته کلی آلو تیزابی بدون پوست و آلو تیزابی با پوست تقسیم می شود.
آلو خشک بدون پوست را می توان به صورت زیر تقسیم بندی کرد:

  • آلو حاج حسنی
  • آلو کالیفرنیا
  • آلو بخارا
  • آلو طرقبه
  • آلو شوقانی
  • آلو حاج کبریایی
  • آلو شمس

این مدل آلو ها با قیمت ها و کیفیت های مختلفی در بازار موجود است. آلو از جمله میوه هایی است که بیشتر در تولید فراورده های خشکبار استفاده می شود.

آلو تیزابی

خرید مستقیم و عمده آلوخشک

طرز تهیه آلو خشک در منزل کمی مشکل است و ممکن است طعم خوبی نداشته باشید به همین دلیل بهتر است انواع آلو خشک به صورت تیزابی و معمولی را از مراکز خرید معتبر تهیه کنید تا باکیفیت وتمیز باشند. آلو خشک در پخت انواع غذاها استفاده می شود به همین دلیل تقاضا برای خرید این محصول در بازار بسییار زیاد است.
یکی از بهترین راه ها برای خرید آلو خشک، خرید مستقیم وعمده است. با خرید عمده شما می توانید انواع آلو خشک را با بهترین کیفیت از تولید کننده خریداری کنید و در هزینه های خرید خود صرفه جویی کنید.برای اطلاع از خرید عمده و مستقیم می توانید با کارشناسان بازرگانی ما تماس بگیرید.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

خرید آلو نیشابور

خرید عمده آلو خشک تیزابی حاج حسنی

آلو خشک حاج حسنی از انواع آلو تیزابی خورشتی است که برای خرید عمده آن …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران