”آلو
پنج شنبه , فروردین 9 1403
خانه / آلو آفتابی / تهیه میوه آلو آفتابی شمس طرقبه خراسان

تهیه میوه آلو آفتابی شمس طرقبه خراسان

عوامل زیادی در تهیه انواع میوه آلو از جمله آلوی شمس آفتابی طرقبه خراسان از سمت مشتریان مختلف وجود دارد که یکی از آنها، درشت بودن این رقم خوشمزه است.
برخی از مشتریان ممکن است خریدهای جالبی در طول یک سال برای انواع آلو آفتابی و تیزابی نداشته و همین موضوع باعث شده باشد تا دید خوب خود را نسبت به خرید انواع آلو از دست بدهند.
مثلا بعضی از افراد، ذاتا علاقه به آلوی درشت آفتابی داشته و به همین علت هرگز تن به تهیه انواع آلو آفتابی ریز نمی دهند. آنان ممکن است در طول مسیر تهیه خود از سمت افراد مختلف شنیده باشند که آلو شمس طرقبه خراسان در درشتی بی نظیر است و به همین علت، رو به سوی خرید این رقم بیاورند ولی با فروشنده ای برخورد کنند که رقم آلوچه ای و ریز این نوع را به آنان ارائه نماید..
این فروشنده ممکن است به دلیل اتمام موجودی خود برای درشت ترین سایز این نوع آلو، رقم ریزتر آن را به خریدار معرفی کرده باشد ولی موضوع مهم این است که اگر اینچنین باشد هم، بایستی وی را نسبت به تمام ارقام آن آگاه نموده تا خریدار بهتر بتواند تصمیم بگیرد.
اگر این فروشنده محترم، خریدار خود را نسبت به این موضوع که آلو شمس آفتابی طرقبه خراسان، از درشت ترین نوع تا ریزترین دارد، آگاه نسازد، با توجه به نمونه مشاهده شده توسط خریدار، ممکن است نظر وی نسبت به تهیه مجدد این رقم به عنوان آلوی درشت تغییر یابد.
کما اینکه هم اکنون نیز در نظر برخی از خریداران، چنین عقیده ای وجود دارد. به طوریکه عده ای از آنان دیگر به تهیه آلو شمس آفتابی طرقبه خراسان رغبت نداشته و آن را یکی از دهها انواع آلویی می دانند که تا به حال دیده اند.
به عبارت دیگر تفاوتی بین این رقم با ارقام دیگر حس نمی کنند. درحالیکه واقعا چنین نیست..
اعلاترین درجه آلو شمس، آنقدر درشت است که حتی تصور آن را هم نمی کنید. فروشندگان صادق حتما تمامی این ارقام و انواع را به سمع و نظر شما خواهند رساند تا بهترین انتخاب و خرید را برای انواع آلو آفتابی شمس خراسان یا دیگر ارقام آلو داشته باشید.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید آلو آفتابی

خرید آلو آفتابی خشک شده با طعم مناسب و انواع باکیفیت به شکل مطلوب با …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران