”آلو
سه شنبه , اسفند 29 1402
خانه / آلو بخارا / فروش عمده آلو بخارا تازه در سال 98

فروش عمده آلو بخارا تازه در سال 98

فروش عمده آلو بخارا تازه در سال 98 با استقبال گسترده مشتریان در بازار ها مواجه می باشد. این محصولات با توجه به سطح کیفی عالی که دارند می توانند سود های کلانی را برای تولید کنندگان ایجاد کنند.

آلو بخارا را در بازار ها می توان در نمونه های مختلفی خریداری کرد که بهترین آن ها می تواند آلو بخارا تازه در انواع متفاوت باشد که با طعم ترش و ملس خود مشتریان زیادی را جذب می کند.

آلو بخارا تازه

فروش عمده آلو بخارا

در شهر های مختلف کشور مان خشکبار فروشی های بسیاری وجود دارد که به فروش انواع مختلف میوه های خشک شده مشغول هستند. نمونه ای از این موارد آلو بخارا است که در نمونه های تازه در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

طعم عالی آلو بخارا سبب جذب مشتریان زیادی می شود. اما باید این را هم مد نظر قرار داد که این محصولات علاوه بر مصرف خوراکی از جنبه درمانی نیز مورد توجه قرار می گیرد. زیرا دارای مواد معدنی و ویتامین های بسیاری هستند. چند نمونه از این موارد به قرار زیر است:

  • کلسیم
  • پتاسیم
  • منیزیم
  • آهن
  • سدیم

فروش عمده آلو بخارا تازه

فروش عمده آلو بخارا

در قسمت قبل ویژگی را برای الو بخارا تازه نام بردیم که سبب ترغیب مشتاریان زیادی برای استفاده از آن ها شده است. همین امر سبب ایجاد شرایطی برای فروش عمده آلو بخارا تازه که می تواند هم نیاز مشتریان بازار ها را بر طرف کند و هم این که تولید کنندگان را به سود ایده آل شان برسانند. در ادامه مطلب روش های فروش عمده آلو بخارا تازه را نام می بریم که به قرار زیر است:

قیمت آلو بخارا خشک خورشتی در بسته بندی کارتنی

فروش عمده آلو بخارا

آیا می دانید شرکت پارس فراور قیمت آلو بخارا خشک خورشتی را با توجه به تنوع بسته بندی کارتنی مورد نیاز مشتریان تعیین می کند؟

آخرین قیمت آلو بخارا در مشهد، تهران، تبریز، اصفهان و شیراز به صورت عمده به مشتریان اعلام می شود.

قیمت انواع آلو بخارا رسمی در اردیبهشت ماه سال 98 به صورت عمده هر کیلوگرم 25.500 تومان و برای انواع آلو بخارا ممتاز دستچین سورت شده هر کیلوگرم 26.500 تومان تعیین شده است.

قیمت آلو بخارا در بازار بر اساس معیارهای زیر تعیین می شود:

  • نوع آلو بخارا تازه
  • هزینه دستمزد پوست کردن آلو
  • هزینه های جاری کارگاه
  • حاشیه سود تولیدی
  • قیمت صادرات آلو رسمی به کشورهای پاکستان و هندوستان

آلو بخارا تازه در سال 98

فروش عمده آلو بخارا

فروش عمده آلو بخارا تازه در سال 98 با استقبال گسترده مشتریان مواجه می باشد. به همین سبب تولید کنندگان مشغول به آماده سازی آن ها به طور عمده برای عرضه در بازار ها هستند. فروشگاه های آنلاین و مراکز خرید بسیاری هستند که به منظور رفاه حال مشتریان خدمات گسترده ای را برایب فروش ارائه می دهند.

خرید اینترنتی آلو بخارا از طریق سایت معتبر اینترنتی

سایت های شرکت پارس فراور به درگاه پرداخت اینترنتی مجهز هستند. بنابراین شما می توانید برای خرید اینترنتی آلو بخارا در هر حجمی از تناژ از طریق درگاه پرداخت اینترنتی اقدام نمایید.

پس از انتخاب و مقایسه قیمت آلو بخارا آفتابی با سایر انواع آلو دودی و … می توانید با کارشناسان بازرگانی و فروش ارتباط بگیرید تا پیش فاکتور برای شما صادر شود.

پس از صدور پیش فاکتور پرداخت را از طریق درگاه پرداخت اینترنتی انجام می دهید و در سیستم اتوماسیون سفارش شما برای آماده سازی و ارسال به کارپرداز اعلام می شود.

فروش عمده آلو بخارا

جالب است برخی سؤالی در ذهن دارند که تفاوت آلو بخارا با آلو خورشتی چیست؟!

تفاوت در نوع آلو تازه مورد استفاده است. آلو بخارا یک آلو بسیار گوشتی و مرغوب و خوش قالب است که بیشتر در شهرستان نیشابور و استان خراسان به صورت پوست گیری شده اقدام به تولید آلو بخارا دودی و آفتابی می شود. اما سایر انواع آلو خورشتی با پوست و بدون پوست می تواند از نژادهای زیر باشد:

مرکز خرید آلو بخارا ایران با نام تجاری پارس فراور بهترین ها را برای شما ارائه می کند.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

آلو بخارا مرغوب

خرید آلو بخارا مرغوب صادراتی ایرانی

چه چیزی باعث می شود تا آلو بخارا از سایر آلوها متمایز شود؟ آیا می …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران