”آلو
شنبه , اردیبهشت 1 1403
خانه / آلو بخارا / تولید آلو بخارا با قیمت مناسب

تولید آلو بخارا با قیمت مناسب

تولید آلو بخارا هر ساله د رمناطق مختلفی از ایران صورت می گیرد و با قیمت مناسب روانه بازارهای عمده میوه و تره بار و یا کارگاه های خشکبار می شود. عده زیادی هر ساله سرمایه گذاری در این حوزه را انتخاب می کنند و هر ساله بر جمعیت تاجران آلو ایران افزوده می شود.

آلو بخارا این روزها در بورس ارقا آلو ایران قرار دارد. از زمان های قدیم و در شهرهای استان خراسان ارقام آلو بخارا پرورش یافتند و مردمان بسیاری در عرصه کشاورزی این مناطق به صورت تخصصی پرورش ارقام آلو بخارا را انتخاب کردند.

تولید آلو بخارا

از آنجا که هر ساله میزان برداشت آلو از مصرف تقاضای بازار بیشتر می شد، به این فکر افتادند که این آلو را به نوعی ماندگارتر کنند. پس با پوست گیری ارقام آلو بخارا و پهن کردن آنها در پیش آفتاب، به تولید آلو خشک اقدام کردند. رفته رفته با ورود ارقام نهالهای مختلف دیگر آلو به ایران، کشاورزان تفاوت های بین واریته ها را به خوبی شناسایی کردند و با یافتن عیار بسیار خوب آلو بخارا در تیهه آلو خشک، از آن پس بیشتر برای تهیه فراورده از آن استفاده شد.

 

تولید آلو بخارا

این روزها تهیه و تولید آلو بخارا در مناطق دیگری از سایر استان های ایران نیز گسترش یافته است. با رشد جمعیت و استقبال ارقام آلو تازه و خشکبار در فصول گرم و سرد سال، تولیدکنندگان نیز به کمک روش های صنعتی و ماشین آلات نیز توانسته اند که ارقام خوبی از آلو بخارا خشک را د رانواع رسمی و ممتاز به بازارهای لوکس ایران و سایر کشورها عرضه کنند.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

آلو بخارا مرغوب

خرید آلو بخارا مرغوب صادراتی ایرانی

چه چیزی باعث می شود تا آلو بخارا از سایر آلوها متمایز شود؟ آیا می …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران