”آلو
جمعه , اردیبهشت 7 1403
خانه / دسته‌بندی نشده / خرید آلو بصورت عمده و ارزان

خرید آلو بصورت عمده و ارزان

خرید آلو به صورت عمده و ارزان در بازار میوه و تره بار ایران با حاشیه سود خوبی می تواند انجام بشود؛ اگر که بدانیم در چه فصلی و از کدام بازرگانی ها خرید به عمل بیاوریم.

همواره برای راه اندازی یک کسب و کار سودمند باید بتوانید خوب و ارزان خرید کنید و با کیفیت و گران بفروشید. گران فروشی مقصود ما نیست، مقصود ما این است که بتوانیم جنس ارائه شده به زنجیره بعدی تأمین که مشتری ما می باشد را با ارزش افزوده بیشتر و دریافت هزینه انجام بدهیم.

در حوزه بازار میوه و تره بار محصولات بسیاری را می توان یافت که هر ساله به صورت تازه و یا فراورده به مشتری های حوزه خود عرضه می شوند.

از جمله محصولات پر کاربرد در صنایع تبدیلی کشاورزی را میتوان آلو دانست. این میوه در ارقام واریته های بسیاری در ایران تولید می شود و به صور مختلفی به انواع چیپس و برگه و خشکبار تبدیل می شود.

کشورهای بسیار دیگری هستند که هر ساله مشتری های پر و پا قرص فراورده های ایرانی هستند. به عنوان مثال تجار کشورهای پاکستان و هند از جمله خریداران همیشگی خشکبار آلو هستند.

خرید آلو

برای خرید باید دقت کنید که محصولی که سفارش می دهید کیفیت و ماندگاری مطلوبی داشته باشد تا با طی مسافت های احتمالی تا رسیدن به دست شما آسیب چندانی نبیند و در عین حال پکینگ شکیل و محکمی نیز داشته باشد.

البته حجم بسیاری از معاملات در حوزه محصولات آلو و فراورده به بازارهای داخلی نیز بر میگردد. هرساله مراکز استان های ایران بساری هستند که خریدار حجم عمده ای از آلو و فراورده های آن هستند.

 

خرید آلو بصورت عمده

 

به عنوان مثال خرید آلو شابلون بصورت عمده و ارزان در بازارهای تازه خور بسیار طرفدار دارد. چرا که طعم شیرین و ماندکاری خوب و قالب یکسانی دارد. در کنار آن ارقام آلو بخارا نیز هستند که اصلاً مصرف اتزه خوری برای آنها توجیح اقتصادی چندانی ندارد.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

خرید عمده آلو مرغوب

آلو مرغوب را می توان به صورت عمده از نمایندگی هایی که مخصوص فروش این …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران