”آلو
پنج شنبه , اردیبهشت 6 1403
خانه / آلو زرد / خرید آلو زرد برای لواشک

خرید آلو زرد برای لواشک

خرید انواع آلوی زرد برای تهیه یک لواشک خوش طعم گزینه انتخابی مناسبی می باشد و با قیمتی مناسب می توان آن را با کیفیت خوب خریداری کرد.
کیفیت در انواع آلو برای خرید و مصرف مهم می باشد و هر اندازه میوه باکیفیت تر باشد رضایت مصرف کننده از آن بیشتر خواهد شد. آلوهای زرد که در انواع معمولی و انواعی که به قطره طلا معروف هستند دارای طعمی خوب و مناسب برای تولید یک لواشک خوش طعم و خوشمزه می باشند و از این جهت می توان یک لواشک خوب را از آن تهیه کرد و انواع لواشک هاش ترش خانگی با آلو درست می شود. آلو میوه ای است که در ترکیب با میوه های دیگر سازگار بوده و طعمی که دارد سبب خوب و خوش طعم شدن محصولاتی می شود که از آن تهیه شده اند. کیفیت در مورد میوه های مختلف همیشه حرف اول را می زند و میوه در بهترین حالت باید دارای کیفیتی خوب باشد.


آلو زرد ترش

آلو زرد که برای لواشک استفاده می شود بهتر است که در انواع مختلف و ترکیبی استفاده شود و انواع ترش و شیرین آن دارای کیفیتی مناسب برای ارائه محصول نهایی خوب می باشند. لواشک خوشمزه از میوه خوشمزه با روش درست تهیه می گردد و با داشتن میوه خوب می توان محصولی خوب ارائه نمود. خرید آلو زرد خوش طعم به صورت عمده و جزیی امکان پذیر می باشد.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

فروش عمده آلو زرد

فروش عمده آلو زرد در ارقام مناسب و باکیفیت به شکل های مختلف و قیمتی …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران