”آلو
پنج شنبه , فروردین 9 1403
خانه / آلو سیاه / خرید آلو سیاه خشک تازه

خرید آلو سیاه خشک تازه

خرید آلو سیاه خشک تازه در فصول مختلف با رونق بسیاری همراه است. به طوری که بسیاری از افراد، بزرگ و کوچک از آن به عنوان غذای اصلی و یا تنقلات استفاده می کنند. در این بخش به مزیت های استفاده از آلو سیاه خشک و مطالبی پیرامون این موضوع می پردازیم.

خرید آلو سیاه خشک

آلو سیاه خشک

آلو سیاه خشک شده می تواند یک رژیم غذایی کامل برای افرادی باشد که از بسیاری از بیماری ها رنج می برند و می خواهند بهبود سریع تر و کاملی داشته باشند.
آلو سیاه خشک شده سرشار از انرژی و ویتامین های مختلف است. علاوه بر تمام این ها، سرشار از مواد معدنیی مانند پتاسیم و فسفر است.
با خوردن تنها یک عدد از آلو سیاه خشک می توانید از به وجود آمدن بسیاری از بیماری ها جلوگیری کنید به علاوه از بیماری های موجود در بدن خود خلاص شوید و به سمت سلامتی حرکت کنید.

خرید آلو سیاه خشک

خواض آلو سیاه خشک

اگر می خواهید کاهش وزن چشم گیری داشته باشید و از شر بیماری هایی مانند پوکی استخوان و یا یبوست خلاص شوید، پیشنهاد می کنیم حتما این مطلب را دنبال کنید.
جواب تمام بیماری ها و مشکلات شما در این مطلب گنجانده شده است.

  •  آلو سیاه خشک یکی از منایع غنی از پتاسیم است. به طوری که با مصرف آن به راحتی می توانید فشار خون خود را کنترل کنید.
  • اگر از آلو خشک در رژیم غذایی خود استفاده می کنید، باید به شما تبریک گفت! زیرا احتمال به وجود آمدن مشکلات قلبی را به شدت کاهش می دهید. آلو سیاه خشک به دلیل داشتن آنتی اکسیدان از بروز بیماری های قلبی جلوگیری می کند.
  • آلو سیاه خشک، منبع غنیی از بور است. این ماده ی معدنی از پوکی استخوان جلوگیری میکند و استحکام استخوان ها را بسیار افزایش می دهد.
  • آلو سیاه خشک منبع خوبی از فیبر است. این فیبر کمک بسیاری به رفع بیماری های کبدی می کند و همچنین به بهبود بیماری یبوست کمک بسیاری می کند. اگر روزی یک عدد از آلو سیاه خشک استفاده کنید، می توانید درصد زیادی از این بیماری ها را در بدن خود کاهش دهید.
  • اگر می خواهید کاهش وزن سریعی داشته باشید از آلو سیاه خشک استفاده کنید. آلو سیاه خشک با انرژی بالایی که به بدن می دهد باعث می شود احساس سیری را به مدت زیادی تجربه کنید و همینطور به هضم غذاها بسیار کمک می کند.

خرید آلو سیاه خشک

خرید آلو سیاه خشک تازه

خرید آلو سیاه خشک تازه به صورت فله ای و یا بسته ای به فروش می رسد. در خشکبار فروشی ها این آلو به صورت خشک و یا ترکیبی با آب های ذرشک یا آب آلو سیاه به فروش می رسد.
می توانید بسته های 150 گرمی و یا 200 گرمی آن را نیز به طور جدا از سوپر مارکت های معتبر خریداری کنید.

پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: parsfaravargp@
آدرس کانال: parsfaravargp@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
آدرس فروشگاه: استان البرز، کرج، ابتدا جاده محمدشهر، بازار عمده فروشان پاسارگاد، غرفه خشکبار روستائی

مطلب پیشنهادی

قیمت آلو سیاه تازه

قیمت انواع آلو سیاه در تابستان با توجه به ارقام مناسب و کیفیت مطلوب تعیین …

دیدگاهتان را بنویسید

بازار آلو ایران